وضعیت کیفیت خودروها در شهریور؛

2 خودروی سواری 5 ستاره کامل کیفی گرفتند

کدخبر: ۴۴۸۲۰۳
آخرین گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری درشهریور 1400 بیانگر آن است که دو خودرو «دیگنیتی» گروه بهمن و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» ایران خودرو موفق به کسب 5 ستاره کامل کیفی شدند.
2 خودروی سواری 5 ستاره کامل کیفی گرفتند

به گزارش اقتصادنیوز ؛‌ بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت ، در شهریور ماه 1400، چهار خودرو شامل 2 خودروی سواری و 2 خودروی سنگین موفق به کسب 5 ستاره کامل کیفی شدند.

موافقت وزیر صمت با آزادسازی واردات خودرو

پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی قیمت خودرو برای حذف دلالان بازار

وضعیت کیفی خودروها

ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که در گروه سبک، بخش سواری و در لیست قیمتی یک، خودرو «تیگو 7» تولید شده در شرکت مدیران خودرو سه ستاره کیفی دریافت کرده است.

همچنین در لیست قیمتی 2، «هایما S7 اتوماتیک» ایران خودرو خراسان چهار ستاره کیفی را از آن خود کرده است.

از سوی دیگر و در میان محصولات کرمان موتور نیز « JAC_ S5 » و« JAC_S3 »کرمان موتور در این لیست قیمتی سه ستاره‌ای شدند. از سوی دیگر خودروهای« SWM G01 » شرکت سیف خودرو، «تیگو 5 » و «آریزو 5 توربو» مدیران خودرو نیز براساس ارزیابی های صورت گرفته سه ستاره کیفی به دست آوردند.

در این گروه و این کلاس قیمتی خودروی« دیگنیتی» شرکت بهمن موتور 5 ستاره کامل کیفی را از آن خود کرد و «MVM XS33 » مدیران خودرو نیز دو ستاره کسب کرد.

تولید 8 خودرو سواری با 4 ستاره کیفی  

همچنین در کلاس قیمتی چهار، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز شرکت ایران خودرو 5 ستاره کامل کسب کرد و خودروهای «پژو 207» ، «پژو 207 اتوماتیک» و «دنا پلاس» از ایران خودرو و «پژو 207 اتوماتیک پانورمای» شرکت ایران خودرو نیز هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این لیست قیمتی «رانا پلاس» ،« پژو 206» و «دنا»  همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره ای شدند.

در این لیست، «سمند» و«سورن پلاس ایران» خودرو تبریز، «پژو پارس» ایران خودرو خراسان ، «پژو پارس» ایران خودرو کرمانشاه، «پژو پارس» ایران خودرو ، « پژو پارس» ایران خودرو مازندران، پژو پارس ایران خودرو فارس همگی 3 ستاره کیفی را از آن خود کردند.

همچنین «پژو 405» ایران خودرو خراسان سه ستاره کیفی کسب کرد و تارای ایرانخودرو موفق به کسب 4 ستاره کیفی شد.

در سطح قیمتی پنج نیز «کوییک» سایپا 4 ستاره به دست آورد. در این سطح قیمتی «کوییکR » پارس خودرو، «تیبا 2» شرکت سایپا و همچنین ساینای پارس خودرو موفق به دریافت 3 ستاره کیفی شدند. ساینای شرکت سایپا سیتروئن و تیبای شرکت سایپا سیتروئن نیز 3 ستاره دریافت نمودند. کوییکS شرکت سایپا 4 ستاره و ساینا S پارس خودرو نیز 3 ستاره به دست آوردند.

غایب تصمیم بزرگ دو جناح/در اکوایران ببینید:

5 ستاره کامل برای 2 خودرو سنگین

در بخش کامیونت، کامیونت« ایسوزو 85NMR » و «کامیونت ایسوزو NPR75K » بهمن دیزل موفق به کسب 5 ستاره کامل کیفی شدند و کامیونت شیلر بهمن دیزل به همراه کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل نیز 4 ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در بخش کامیون نیز کامیون «ایسوزوNPR75M » بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آورد و « کامیون بنز WH» ایران خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند. همچنین کامیون «FAW TigerV8 » از تولیدات شرکت سیبا موتور نیز موفق شد 4 ستاره کیفی را به دست آورد.

در بخش کشنده‌، خودروی کشنده «FAWJ6 سیباموتور» و «کشنده نیوفوتون 4AUMAN H» ایران خودرو دیزل چهار ستاره ای شدند.

در این بخش، کشنده «سیتراک C7» متعلق به شرکت پیلسان نیز 4 ستاره کیفی را از آن خود کرد و کشنده« دیما HT490 » ، «دیما دیزل» و «کشنده C&C آریا دیزل» نیز 4 ستاره به دست آوردند.

در بخش مینی بوس؛ مینی بوس پگاسوز شرکت بهمن دیزل 3 ستاره کیفی به دست آورد و ون مسافری «هیوندا H350» از تولیدات سروش دیزل مبنا نیز 4 ستاره کیفی را از آن خود کرد.

در بخش اتوبوس شهری نیز اتوبوس شهری ATROS تولید شرکت ایران خودرو دیزل 4 ستاره کیفی را به دست آورد.

یک خودرو با 4 ستاره کیفی در گروه وانت

براساس گزارش منتشر شده در شهریورماه 1400 در گروه خودروهای سبک، بخش وانت و در لیست قیمتی 2،« وانت های کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ » و «وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ » از تولیدات شرکت بهمن موتور و خودرو سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌رو موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌اند.

همچنین وانت‌های« نیسان تک سوز آپشنال» و «نیسان دوگانه سوز آپشنال» از محصولات شرکت زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی به دست آوردند.

در لیست قیمتی یک گروه وانت نیز «وانت نیوپیکاپ فوتون دیزلی» (ایران خودرو دیزل) 4 ستاره کیفی را از آن خود کرد و «وانت پیکاپ UAZ» شرکت سروش دیزل مبنا نیز سه ستاره کیفی به دست آورد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید