پیش بینی روند بازار سکه در روز دوشنبه 26 مهر

مقاومت جدید در بازار سکه/ قیمت سکه در سرازیری

کدخبر: ۴۴۸۰۷۲
قیمت سکه نتوانست بالای محدوده 11 میلیون و 800 هزار تومان تثبیت شود. به این ترتیب،‌ محدوده ای که زمانی نقش حمایتی را در بازار سکه ایفا می کرد،‌ در شرایط کنونی تبدیل به قلمرو مقاومتی بازار شده است.
مقاومت جدید در بازار سکه/  قیمت سکه در سرازیری

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه نتوانست بالای محدوده 11 میلیون و 800 هزار تومان تثبیت شود. به این ترتیب،‌ محدوده ای که زمانی نقش حمایتی را در بازار سکه ایفا می کرد،‌ در شرایط کنونی تبدیل به قلمرو مقاومتی بازار شده است.

قیمت سکه در ابتدای هفته پس از برخورد با محدوده 11 میلیون و 800 هزار تومان با افزایش فعالیت خریداران مواجه شد، ولی خیلی زود، فروشندگان به بازار هجوم آوردند و قیمت به اواسط کانال 11 میلیون و 700 هزار تومان برگشت.

Untitled-31

با افت قیمت دلار در معاملات پشت خطی روز یک شنبه،‌ سرعت نزول سکه امامی حتی بیشتر شد، به طوریکه حدود ساعت 20 دیروز، فلز گران بهای داخلی در محدوده 11 میلیون و 660 هزار تومان قرار گرفت.

بازار سکه حدودا در 80 روز گذشته زیر محدوده 11 میلیون و 600 هزار تومان نوسان نکرده است. این موضوع به آن معناست که احتمال ادامه افت شب گذشته در بازار روز جاری زیاد بالا نیست. با این حال، در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، احتمال نزول بهای فلز گران بهای داخلی تا سطح 11 میلیون و 500 هزار تومان وجود دارد.

پشت خطی2

به گفته برخی تحلیل گران،‌ دیروز سکه در واکنش به افت قیمت دلار در مسیر نزولی قرار گرفت. سکه بازان که به امید افزایش بهای دلار در موقعیت خرید قرار گرفته بودند، روز یک شنبه شاهد افزایش فشار فروش در بازار ارز بودند. همین عامل موجب شد که سکه بازان موقعیت خود را تغییر دهند. در صورتی که امروز دلار به زیر خط 27 هزار تومانی برود، احتمال نزول فلز گران بهای داخلی به زیر محدوده 11 میلیون و 600 هزار تومان وجود خواهد داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید