شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت طلا
آمار اشتغال آمریکا اوضاع را به هم ریخت

آخرین تله خرسی برای قیمت بیت کوین/ قیمت طلا به تغییر کانال دلخوش شد

کدخبر: 445877
اقتصادنیوز : در روزی که گذشت قیمت بیت کوین به ۵۶هزار دلار رسید و قیمت طلا نیز روند صعودی داشت.

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا در معاملات دیروز با افزایش قیمت به بالاترین حد خود در دو هفته گذشته رسید. گزارش مشاغل آمریکا یکی از آمارهای مهم بود که اگر نتیجه بدی داشت می توانست برای طلا خبر خوبی باشد. این اتفاق رخ داد و آمار اشتغال کمتر از حد انتظار بود

داده ها نشان داد: اقتصاد ایالات متحده در ماه سپتامبر با سرعتی بسیار کمتر از آنچه انتظار می رفت اشتغال ایجاد کرد ، این یک نشانه بدبینانه در مورد وضعیت اقتصاد آمریکا است وزارت کار روز جمعه گزارش داد که اشتغال بخش غیرکشاورزی در این ماه تنها 194،000 افزایش یافته است در حالی که داوجونز 500،000 نفرتخمین زده بود. البته گزارش نشان داد اشتغال در بخش خصوصی رشد داشته و انچه موجب عقب ماندگی اشتغال از هدف شده کاهش اشتغال در بخش دولتی بوده است. در واکنش به این آمار  قیمت طلا 20 دلار رشد کرد اما همزمان نرخ بهره اوراق خزانه داری آمریکا نیز بالا رفت که این اتفاق سرعت رشد طلا را گرفت.

اورت میلمن ، متخصص فلزات گرانبها اعتقاد دارد:قیمت طلا نسبت به داده های اقتصادی بسیار حساس بوده است. با عین حال دو حوزه ای که تقاضای امن را از طلا دور می کند ، بازار اوراق قرضه و ارزهای رمزنگاری شده است.

آخرین معاملات آتی طلا در دسامبر(دی) 0.70 دلار افزایش یافت و به 1759.90 دلار رسید. نقره دسامبر آخرین بار 0.142 دلار افزایش یافت و به 22.80 دلار در هر اونس رسید. اتفاقات دیروز سبب شد که بار دیگر شکستن سقف قیمت هزار و ۸۰۰ دلار برای طلا بسیار نزدیک باشد ، تهدید رکود تورمی می تواند باعث موفقیت این فلز گرانبها شود.

رکود تورمی ، چشم انداز اقتصادی با تورم بالا همراه با کندی رشد اقتصادی ، می تواند همان چیزی باشد که طلا به آن نیاز دارد. بر اساس گزارش اخیر کیتکو نیوز ، رکود تورمی می تواند عامل اصلی طلا برای شکستن سطح هزار و ۸۰۰ دلار باشد.

gold

دامی برای خرس ها

بیت کوین (BTC) ممکن است برای نگه داشتن سطح 50هزار دلار در حال مبارزه باشد ، اما آخرین حرکت آن می تواند «نهایی» ترین ابزار برای تلافی خرس ها باشد.

معامله گر و تحلیلگر محبوب Rekt Capital ، جدیدترین اقدام قیمت BTC را به عنوان «آخرین دام خرس» توصیف کرد.

این تحلیلگر رنج بیشتری را برای خرس های بیت کوین پیش بینی می کند.

پس از رسیدن به 50هزار دلار برای اولین بار در یک ماه ، بیت کوین بار دیگر منبع بحث های شدید بین شرکت کنندگان در بازار است.

coindesk-BTC-chart-2021-10-08