طلا کمی آرام گرفت

معرفی عامل جهش بیت‌کوین در هفته اخیر

کدخبر: ۴۴۴۳۴۰
اقتصادنیوز: امروز در بازارهای جهانی بیت کوین روند صعودی دیروز خود را ادامه داد، اما طلا کمی آرام گرفت.
معرفی عامل جهش بیت‌کوین در هفته اخیر

به گزارش اقتصادنیوز، امروز قیمت بیت‌کوین با توجه به اعلام اخبار مثبت از سوی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو آمریکا، به بالاترین سطح هفته اخیر رسید و در حدود  45هزار دلار داد وستد شد. امروز بخش عمده رمزارزها روندی مثبت را تجربه کردند. به طور مثال در معاملات بازارهای جهانی قیمت اتریوم به بالای 3هزار و 100 دلار رسید.

گذر مجدد بیت کوین از مرز 45 هزار دلاری

بسیاری از تحلیل‌گران با توجه به روند بازار رمزارزها و رفتن سه باره بیت‌کوین به زیر مرز 41هزار دلار تا چهارشنبه هفته پیش، روند چندان مثبتی برای بازدهی رمزارزها تا آخر هفته جاری را پیش‌بینی نمی‌کردند. با این حال گاوها موفق شدند این نوسان را مانند نوسانات قبلی رهگیری کرده و دارایی‌های را به سمت افزایش ارزش این بازار هل دهند. همانطور که دیروز گزارش شد ، این امر باعث شد BTC از 43هزار دلار فراتر رود.

این رمزارز حتی سعی کرد از 44هزار دلار عبور کند اما در ابتدا متوقف شد. با این حال ، بیت کوین در ساعات بعد افزایش یافت و به 45هزار دلار رسید. این جهش بلافاصله پس از آن رخ داد که رئیس فدرال رزرو آمریکا-جروم پاول-در جلسه دو ساعته کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان اعلام کرد: این کشور قصد ممنوعیت رمزارزها را ندارد.

در نتیجه ، بیت کوین به سطح فعلی خود یعنی بالاترین میزان در یک هفته گذشته رسید. همچنین سرمایه بازار بیت کوین به 850 میلیارد دلار افزایش یافت.

coindesk-BTC-chart-2021-10-01 (1)

آرامش پس از صعود ناگهانی دیروز

قیمت طلا و نقره در معاملات روز جمعه با کاهش نسبی روبرو شد. این رویداد پس از بازیابی مناسب بهای فلز زرد در روز پنجشنبه انجام شد. نقره نیز قبل از بازیابی برای مدت کوتاهی به زیر 22 دلار در هر اونس رسید. دربازار سایر فلزات ، مس 0.78درصد افت داشت.

gold

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید