گزارش «اقتصادنیوز» از آمار معاملات اوراق بدهی در بازار سهام؛

کارنامه اوراق بدهی در آخرین هفته تابستانی بورس

کدخبر: ۴۴۲۴۸۵
در آخرین روز کاری هفته ارزش معاملات اوراق با کاهش 69 درصدی -نسبت به روز سه‌شنبه- به 4 هزار و 194 میلیارد تومان رسید که 29 درصد از ارزش کل معاملات بازار را تشکیل می‌دهد.
کارنامه اوراق بدهی در آخرین هفته تابستانی بورس
به گزارش اقتصادنیوز، در هفته گذشته به طور میانگین سهم ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار سهام 43 درصد بود که نسبت به سهم 54 درصدی هفته پیشین کاهش یافته است. بیشترین رقم معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه به روز شنبه اختصاص داشت که بیش از 17 هزار میلیارد تومان بود که 63 درصد ارزش معاملات کل بازار سهام را تشکیل داد. 

روند هفته

روز شنبه ارزش معاملات اوراق بدهی در بورس 17 هزار و 237 بود که 63 درصد ارزش کل معاملات را شامل می‌شد. این رقم در روز یکشنبه به 12 هزار و 175 میلیارد تومان رسید که 62 درصد معاملات کل بود. روز دوشنبه ارزش معاملات اوراق به 2 هزار و 145 میلیارد تومان کاهش یافت و سهم آن از ارزش کل معاملات بازار سهام 24 درصد بود. 

روز سه‌شنبه نیز سهم معاملات اوراق 41 درصد بود و در آخرین روز کاری هفته ارزش معاملات اوراق با افت 69 درصدی -نسبت به روز سه‌شنبه- به 4 هزار و 194 میلیارد تومان رسید که 29 درصد از ارزش کل معاملات بازار را شامل می‌شود. 


بیشتر بخوانید؛

تامین کسری بودجه با تحریک نرخ سود

چرخش بورسی ها از سهام به اوراق


بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید