شهر خبر

عادت باور نکردنی پولدارها در زمان خرید

کدخبر: 442311
اقتصادنیوز : بر خلاف تصورتان افراد ثروتمند برای هر چیزی هزینه نمی کنند و مدام در حال خرید نیستند. این افراد اصول و عادات خاصی در پول خرج کردن دارند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک ،احتمالا فکر می کنید که افراد ثروتمند و پولدار همیشه به دنبال خرید چیزهای مختلف هستند، در خانه های خیلی بزرگ زندگی می کنند و هر چه که در می آورند را خرج می کنند اما جالب است بدانید که افراد پولدار سبک زندگی متفاوت از آنچه فکر می کنید را دارند و خیلی به دنبال خرج کردن پول نیستند.

 ممکن است برخی از موارد عنوان شده، نباید شخص پولداری که شما میشناسیدش نباشد اما بر اساس آمار و مطالعات در میان اکثر ثروتمندان دنیا رایج است.

خرید هیجانی

آیا تا به حال در مورد خرید هیجانی چیزی شنیده اید؟ خرید هیجانی زمانی اتفاق می افتد که شما چیزی را می بینید و به نظرتان جذاب به نظر می رسد اما اگر کمی بیشتر با خودتان فکر کنید، می فهمید که هیچ کاربردی برای شما ندارد.

بسیاری از افراد این خرید ها را زمانی انجام می دهند که جنسی تخفیف می خورد، بدون این که فکر قبلی داشته باشند، آن را می خرند. در صورتی که هیچ گاه به کارشان نمی آید اما افراد پولدار هرگز پول شان را صرف چیزی که قبلا در موردش فکر نکرده اند نمی کنند.

خرید هیجانی

خانه های گران قیمت و خیلی لوکس

99 درصد افراد در طبقه وسط جامعه دوست دارند که خانه های بسیار بزرگی داشته باشند که هر چقدر آدم داخل آن رفت و آمد کند جا کم نیاید. حتی می توانند برای آن وام هم بگیرند و زیر بار قرض و بدهی بروند اما جالب است بدانید افرادی که خیلی ثروتمند هستند، معمولاً این کار را نمی کنند و به دنبال خانه های گرانقیمت نیستند. آن ها سعی می کنند که خانه خودشان را داشته باشند و خیلی تجملاتی زندگی نکنند و به دنبال سود بیشتر هستند.

آخرین نسخه لوازم الکتریکی

شاید انتظار داشته باشید که افراد ثروتمند را با آخرین مدل ساعت و گوشی موبایل ببینید اما هرگز اینگونه نیست. افراد ثروتمند هرگز آخرین مدل آیفون را در دست شان نمی گیرند؛ زیرا می دانند که نیازی به انجام این کار ندارند و به جایش پول خود را در کار سرمایه گذاری می کنند تا سود بیشتری به دست آورند.

کفش و لباس خیلی گران و برند

افراد ثروتمند هرگز نگران این نیستند که از نظر دیگران تجملاتی به نظر نرسند. آن ها خیلی به دنبال خرید چیز های برند و لوکس نیستند و پول شان را صرف خرید چیزهای خیلی گران نمی کنند و صرفاً برند برایشان اهمیت ندارد زیرا می دانند که پول شان را سخت به دست آورده اند و نباید برای چیزهای غیرضروری خرج کنند.

لباس های گران و برند

خرید اجناس مازاد به جای تجربه

احتمالا شما هم دوست دارید لوازم و وسایل زیادی در منزل داشته باشید و هر چقدر که تعداد لوازم های تان افزایش پیدا کند، حال بهتری دارید اما اکثر افراد ثروتمند همیشه می دانند که یکبار زندگی می کنند.

در نتیجه خیلی به دنبال لوازم و لباس های فانتزی نیستند. آن ها بیشتر سعی می کنند که تجربه های جدید تر و شادتر داشته باشند و احتمالا سفر کردن را نسبت به خرید لباس ترجیح می دهند.

تحصیلات با هزینه بالا

بسیاری از افراد حاضرند که قرض و بدهی داشته باشند تا پول تحصیلات شان را در بیاورند اما افراد ثروتمند به دنبال کسب مهارت و تجربه هستند و خیلی به مدرک دانشگاهی اهمیت نمی دهند و سعی می کنند در کاری وارد شوند که کمی منحصر به فرد باشد.

خرید به جای اجاره

افراد ثروتمند بر خلاف طرز فکر شما خیلی به دنبال خرید خانه نیستند. آن ها اجاره را ترجیح می دهند و موضوع اجاره کردن خانه در بین افراد ثروتمند یک اتفاق رایج است، زیرا آن ها عقیده دارند که می توانند در یک خانه باشند و از امکانات آن استفاده کنند. دو سال بعد پول شان را وارد خانه جدیدتری می کنند ؛ که هم تنوع داشته باشند و هم این که به یکباره کل سرمایه خود را صرف خرید خانه نکنند.

اجاره کردن خانه

مربی خصوصی

هیچ کس دوست ندارد زندگی آشفته و شلخته داشته باشد. به خاطر همین اکثر افراد به دنبال یک مربی خوب ورزشی هستند تا یک زندگی روتین و سالمی را پیگیری کنند اما شما کمتر فرد میلیاردی را پیدا می کنید که بخواهد با یک مربی شخصی کار کند و همه چیز برایش لاکچری پیش برود.

آن ها بیشتر به دنبال سود و کسب درآمد هستند. به همین دلیل از مربی های عمومی استفاده می کنند و خیلی پول خود را صرف تمرین های گرانقیمت نمی کنند زیرا می دانند که کار ضروری نیست.

چیزهایی که ماندگار نیستند

افراد ثروتمند پول به اندازه کافی دارند و می خواهند چیزهای مختلف بخرند اما آن ها پول خود را برای چیزی که ماندگار نیستند، خرج نمی کنند. آن ها می دانند که گاهی اوقات با خرید چیز های ارزان هم کارشان راه می افتد و در نتیجه خیلی به دنبال چیز های غیر ضروری و حاشیه ای نیستند.