بیت کوین ۴۷ هزار دلار شد

سقوط سنگین قیمت طلا/ تظاهرات علیه بیت کوین

کدخبر: ۴۴۱۰۲۰
طلا پس از انتشار آمار خرده فروشی ایالات متحده در روز پنجشنبه بیش از 40 دلار کاهش یافت.
سقوط سنگین قیمت طلا/ تظاهرات علیه بیت کوین

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، پس از افزایش بیش از 15 درصدی آمار خرده فروشی ایالات متحده در سال منتهی به آگوست(شهریور) ، طلا روز پنجشنبه به زیر 1750 دلار در هر اونس سقوط کرد و وضعیت اقتصادی را پس از هفته ها داده های چالش برانگیز از نوع دلتا در وضعیت روشن قرار داد.

فعال ترین قرارداد آتی طلا ، دسامبر(دی) ، در نیویورک با 38.10 دلار معادل 2.1 درصد کاهش ، به 1756.70 دلار رسید. قیمت این ارز پیشتر به 1745.50 دلار رسید که پایین ترین سطح از 12 آگوست (۲۱ مرداد) است.


همچنین بخوانید:

<<< بمب خبری ارز شیبا اینو منفجر شد!


 

بر اساس داده های منتشر شده در اوایل هفته ، شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده ، معیار اصلی تورم ، پس از رشد 5.4 درصدی در ماه جولای (تیر) ، 5.3 درصد برای سال منتهی به آگوست (شهریور) افزایش یافت.

کریگ ارلام ، تحلیلگر پلتفرم معاملات آنلاین OANDA ، می گوید: «طلا از نظر قیمت به سرعت سقوط کرده است. این تنها چند روز پس از آن است که به دلیل داده های نرم تر تورم در ایالات متحده به بالای 1800 دلار رسید. آن جشن کوتاه بود و طلا، ناگهان نسبتاً آسیب پذیر به نظر می رسید.»

براساس گزارش کیتکو نیوز، طلا پس از انتشار آمار خرده فروشی ایالات متحده در روز پنجشنبه بیش از 40 دلار کاهش یافت. آمار خرده فروشی ایالات متحده در ماه اوت انتظارات را پشت سر گذاشت و پس از افت 1.8 درصدی در ماه جولای 0.7 درصد افزایش یافت.

فیل استریبل استراتژیست ارشد بازار Blue Line Futures به Kitco News گفت :« کاتالیزور بزرگ فروش طلا امار خرده فروشی بود. »

gold

آینده ارزهای دیجیتالی

در حال حاضر بیت کوین به کانال ۴۷ هزار دلار رسیده است.

اعتراض  در السالوادور به ارز‌های رمزپایه به عنوان وجه قانونی همچنان ادامه دارد. هزاران نفر از معترضان در السالوادور به خیابان‌ها آمده اند و از معرفی بیت کوین به عنوان پول قانونی معترض شده اند.

رئیس جمهور این کشور، نایب بوکل می‌گوید این ارز رمزنگاری شده به شهروندانی که در خارج از کشور کار می‌کنند کمک می‌کند تا پول خود را به کشورشان بازگردانند. معترضان می‌ترسند که این اتفاق باعث بی ثباتی و تورم در این کشور فقیر آمریکای لاتین شود.

coindesk-BTC-chart-2021-09-17

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید