رونمایی از مدل های لوکس مرسدس؛

شاسی بلند تمام برقی بنز، در جاده ها می تازد

کدخبر: ۴۳۸۵۳۷
مرسدس مدلهای لوکس برقی را برای داخل و خارج از جاده ارائه خواهد داد.
شاسی بلند تمام برقی بنز، در جاده ها می تازد

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، مرسدس قبل از نمایشگاه حمل و نقل هفته آینده مونیخ ، جزئیات تعدادی از خودروهای برقی جدید خود را ارائه کرد. این دو خودرو شامل مدل SUV-یکی آفرود ناهموار و دیگری یک مدل فوق لوکس مجلل سدان- با عملکرد بالا هستند.

شاسی بلند مرسدس بنز EQG تفسیری تمام الکتریکی از شاسی بلند مرسدس G کلاس است.این شاسی بلند شکل جعبه ای کلاس G را به اشتراک می گذارد. مهندسان حتی دستگیره درهای چوبی کلاس G را کپی کرده و دقیقاً همان "ضربات" ساخته شده توسط درهای کلاس G را هنگام بسته شدن بازسازی کردند. به جای تایر زاپاس که روی درب عقب EQG نصب شده است ، یک جعبه ذخیره سازی وجود دارد که می تواند کابل شارژ را در خود جای دهد.

بنز

مرسدس قصد دارد خودرویی بر اساس این مفهوم تولید کند و اعلام کرد که حتی آن را در همان مسیر خارج از جاده کوهستانی اتریش که در آن مدل G کلاس با موتور احتراق داخلی مورد آزمایش قرار می گیرد ، آزمایش کند. به گفته این خودروسازی ، هر چرخ EQG از موتور الکتریکی خود استفاده می کند تا حداکثر کنترل چهارچرخ متحرک را امکان پذیر کند.

این خودروسازی همچنین مرسدس مایباخ EQS را معرفی کرد ، یک SUV لوکس بزرگ که بیشتر برای استفاده در جاده ها طراحی شده است. مرسدس مایباخ زیر برند فوق لوکس این خودروساز با مدل ها و قیمت هایی است که با مارک هایی مانند بنتلی رقابت می کند.بنز

مانند مرسدس بنز EQS سدان ، شاسی بلند Maybach EQS دارای یک صفحه شیشه ای است که تمام داشبورد را می پوشاند و از یک صفحه لمسی عظیم استفاده شده است. مانند سدان برقی EQS ، با نزدیک شدن راننده درها می توانند به طور خودکار باز شوند. مرسدس اعلام کرده است قصد دارد یک SUV برقی بزرگ ، مرسدس بنز EQS SUV را در سال 2022 تولید کند.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید