قیمت دلار روی 27 هزار و 200 تومان قرار گرفت

رشد یک درصدی قیمت سکه /درهم بالای مرز حساس

کدخبر: ۴۳۷۶۰۳
قیمت سکه امامی حدود یک درصد رشد کرد و روی 12 میلیون تومان قرار گرفت. قیمت درهم به بالای مرز حساس بازگشت. حجم معاملات دلار محدود بود.
رشد یک درصدی قیمت سکه /درهم بالای مرز حساس

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلای جهانی در شروع معاملات امروز قدری افزایش یافت و ظهر امروز به وقت ایران روی 1814 دلار قرار داشت. 

قیمت سکه امامی که عصر روز گذشته روی 11 میلیون و 890 هزار تومان قرار گرفته بود، پیش از ظهر امروز روی 12 میلیون تومان قرار داشت. حجم معاملات نقدی دلار در بازار امروز محدود بود و تا حوالی ظهر قیمتی از دلار به صورت فراگیر بیرون نیامده بود. با در نظر گرفتن نرخ عصر روز گذشته دلار یعنی 27 هزار و 130 تومان اندازه حباب قیمتی سکه 3.57 درصد به دست می‌آمد.

قیمت دلار روی 27 هزار و 200 تومان قرار گرفت

قیمت دلار آمریکا در روز گذشته مرز 27 هزار و 200 تومان را از دست داد و در آخرین ساعات معاملات روی 27 هزار و 130 تومان قرار گرفت.

صبح امروز حجم معاملات دلار محدود بود و تا حوالی ظهر نرخی به صورت فراگیر از دلار بیرون نیامده بود. قیمت دلار ظهر امروز روی مرز حساس 27 هزار و 200 تومان قرار گرفت. 

بازار ارز دو

در شبکه‌های اطلاع‌رسانی مبادله ارز موضع‌گیری وزیر امور خاجه جدید و شروطی که برای شروع دور جدید مذاکرات قرار داده است جلب توجه می‌کند.

این در حالی است که طرف‌های مقابل معتقدند در صورتی که ایران برای بازگشت به مذاکرات تعجیل نکند شانس احیای برجام کاهش می‌یابد. سیاست دولت جدید برای شروع دور جدید مذاکرات از متغیرهای تعیین‌کننده قیمت دلار محسوب می‌شود و برای فعالان بازار مهم است.

قیمت درهم بالای مرز حساس قرار گرفت

قیمت درهم امارات روز گذشته مرز 7 هزار و 400 تومان را از دست داد و روی 7 هزار و 375 تومان قرار داشت. تحلیل‌گران معتقد بودند اگر قیمت درهم زیر این مرز قرار گیرد دلار وارد فاز نزولی می‌شود. قیمت درهم امروز دوباره به بالای مرز 7 هزار و 400 تومان بازگشت و در ساعت 12 و 14 دقیقه عصر روی 7 هزار و 410 تومان قرار گرفت.

برای جمع‌بندی می‌توان گفت قیمت سکه امامی رشد کرد و روی مرز 12 میلیون تومان قرار گرفت. حجم معاملات دلار امروز محدود بود. قیمت دلار روی 27 هزار و 200 تومان قرار گرفت. قیمت درهم امارات به بالای مرز حساس بازگشت و اخبار مربوط به تعویق مذاکرات احیای برجام توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید