شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#قیمت طلا
طلا دیگر جذاب نیست

پرواز ناگهانی قیمت بیت کوین/ رنج قیمت طلا از آمار خوب آمریکا

کدخبر: 432270
اقتصادنیوز : با سقوط طلا ، بیت کوین به بالاترین حد خود در سه ماه گذشته رسید و از سد 46هزار دلار عبور کرد.

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، طلا به پایین ترین سطح در چهار ماه گذشته رسید ، زیرا داده های قوی مشاغل ایالات متحده انتظارات را برای کاهش سریع اقدامات حمایتی فدرال رزرو تقویت کرد.

هر اونس طلای خالص با 2.0 درصد کاهش به 1727.97 دلار رسید. معاملات آتی طلا در آمریکا با 2.1 درصد کاهش به 1726 دلار و 50 سنت رسید.

به نظر می رسد مدیران پول آن را به عنوان جایگزینی برای طلا می بینند.

به گزارش کیتکو، فلزات همچنان از انعکاس گزارش شغل شگفت آور قوی جمعه گذشته آمریکا رنج می برند که شاخص های سهام ایالات متحده را به بالاترین حد خود رساند ، شاخص دلار آمریکا را افزایش داد ، و بازده خزانه داری آمریکا را افزایش داد (قیمت ها پایین آمد) - همه این عناصر نزولی برای فلزات بوده است.

طلا و نقره تا حدودی از "سقوط ناگهانی" خود در پایین ترین سطح  در یک شب بهبود یافتند. اطلاعات مربوط به مشاغل روز جمعه بلافاصله گمانه زنی هایی را افزایش داد که فدرال رزرو زودتر برای سیاست های پولی آسان خود وارد عمل می شود. این امر واقعاً بازارهای فلزات را به وحشت انداخت. ظاهراً معامله گران فلزات در حال حاضر تمرکز خود را بر پیامدهای تورمی صعودی اقتصاد آمریکا که در حال حاضر شاهد افزایش قیمت مصرف کننده و تولیدکننده است ، نذاشتند.

داده های مشاغل قوی همچنین باعث افزایش بازده خزانه داری ایالات متحده شد.اسکناس های 10 ساله آخرین بار با 9.32 کاهش قیمت به 1.3187 درصد رسید که این میزان در روز جمعه 1.288 درصد بوده است.

gold (1)

اهمیت ارزهای دیجیتالی

بیت کوین آخرین بار با 5.99 درصد رشد به 46،486.77 دلار رسید. قیمت بیت کوین صبح روز دوشنبه از 46،000 دلار عبور کرد ، زیرا سنا همچنان به بحث درباره جزئیات خود در لایحه زیرساختی که هنوز تصویب نشده است ، ادامه داد.

یکشنبه شب ، سنا رای گیری در مورد لایحه زیرساخت را به روز سه شنبه موکول کرد تا فرصت بیشتری برای بحث در مورد دو اصلاحیه رقیب در مورد مقررات مالیات بر ارزهای رمزنگاری شده فراهم شود. طبق گزارشات، دولت بایدن می خواهد حدود ۲۸ میلیارد دلار درآمد مالیاتی از این بازار داشته باشد.

برخی از کارشناسان می گویند اعتقاد ندارند که شانس رشد بیت کوین به دلیل اصلاح قیمت طلا افزایش یافته است. توضیح محتمل تر این است که شرکت کنندگان در حال یادگیری اهمیت بازارهای رمزنگاری هستند و به طور فزاینده ای توجه خود را به این بازارها اختصاص می دهند. رمزنگاری به قدری مهم است که به لایحه زیرساخت ها وارد شد و سناتورها قبل از تصویب لایحه در مورد مفاد رمزنگاری بحث می کنند. "

coindesk-BTC-chart-2021-08-10