کمک ارزهای دیجیتالی به معاملات بازار جهانی؛

پیش بینی فروکش کردن رشد قیمت بیت کوین

کدخبر: ۴۳۲۰۲۱
ارزهای رمزنگاری شده پس از عقب نشینی قابل توجه از بالاترین رکورد در ماه های اخیر ، نشانه هایی از زندگی دوباره نشان می دهند.
پیش بینی فروکش کردن رشد قیمت بیت کوین

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، در هفته جاری به نظر می رسد بیت کوین تا حدی نوسانات رو به پایینی را تجربه کند. دلیل این نوسانات نیز افزایش قیمتی زیادی است که در هفته گذشته تجربه کرده و برخی معتقدند این رشد قیمت تاحدی فروکش کند.

هفته برای دلار:

فرصت های شغلی JOLT برای ماه ژوئن همه چیز را پیش می برد. با افزایش حساسیت نسبت به تعداد بازار کار، انتظار افتتاح در ماه ژوئن را داشته باشید.

در ادامه هفته تمرکز بر تورم و مطالبات بیکاری در روز پنجشنبه است هر دو آمار برای بازارها کلیدی خواهد بود. در پایان هفته،آمار و ارقام مصرف کننده در ماه آگوست (شهریور) نیز توجه ها را به خود جلب خواهد کرد.

در زمینه سیاست های پولی،انتظار حساسیت زیادی نسبت به هر گونه صحبت اعضای FOMC در هفته وجود دارد.در هفته منتهی به 6 آگوست ، شاخص نقطه دلار با 0.68 درصد افزایش به 92.800 رسید.

هفته برای یورو:

یک هفته شلوغ در زمینه داده های اقتصادی است. اطلاعات تجاری آلمان در ماه ژوئن در روز دوشنبه در کانون توجه قرار می گیرد. سپس تمرکز بر روی ارقام احساس اقتصادی ZEW برای آلمان و منطقه یورو در روز سه شنبه خواهد بود. در نیمه دوم هفته ، داده های تولید صنعتی و تجاری منطقه یورو همه چیز را جمع بندی می کند.

ارقام نهایی تورم برای فرانسه ، آلمان و ایتالیا نیز در هفته منتشر می شود ، اما باید تأثیر خاموش بر بازارها داشته باشد.

در این هفته ، یورو با 0.91 درصد کاهش به 1.1762 دلار رسید.

تاریخ

هفته برای بیت کوین:

سهام عادی شرکت های دولتی که کار صرافی ها را انجام می دهند ، معمولاً با محبوبیت اقلام مورد معامله افزایش و کاهش می یابد. Coinbase Global Inc. این ارتباط را به سطح کاملاً دیگری می برد.

برای بزرگترین مبادله ارزهای رمزنگاری شده ایالات متحده ، این بدان معناست که بیت کوین ، بزرگترین دارایی دیجیتال که در تعطیلات آخر هفته نوسان دارد، می تواند به سرمایه گذاران بینشی در مورد نحوه باز شدن Coinbase برای معاملات در Nasdaq در هر دوشنبه ارائه دهد.

پائولو آردوینو ، مدیر ارشد فناوری Bitfinex ، روز جمعه در اظهارات خود گفت: « به نظر می رسد حالت خوش بینی به بازارهای ارزهای رمزنگاری شده بازگشته است. اتریوم همچنان به صعود قیمت ادامه می دهد.»

با این حال ، او گفت: تلاطمی که در هفته های اخیر در بازارهای رمزنگاری شاهد بودیم بعید است فروکش کند.

ارزهای رمزنگاری شده پس از عقب نشینی قابل توجه از بالاترین رکورد در ماه های اخیر ، نشانه هایی از زندگی دوباره نشان می دهند ، این عقب نشینی ناشی از نگرانی ها در مورد سرکوب چین و سوالات ناشی از ایلان ماسک در مورد مصرف انرژی بیت کوین است.

با این حال ، بیت کوین در حال نزدیک شدن به میانگین متحرک 50 روزه خود است ، علامتی که از 26 مه آن را لمس نکرده است و اتریوم دوباره بیش از 3000 دلار معامله می شود.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید