نگرانی طلا از داده های اقتصادی

شارژ بیت کوین و اتریوم/ قیمت طلا پایین می رود؟

کدخبر: ۴۳۱۴۷۲
قیمت طلا در روز جاری اندکی کاهش یافت اما کارشناسان معتقدند به زیر ۱۷۹۰ دلار نخواهد رسید.اما قیمت بیت کوین و اتریوم صعودی شد.
شارژ بیت کوین و اتریوم/ قیمت طلا پایین می رود؟

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، در روز جاری بیت کوین و اتریوم همچنان به روند افزایشی خود ادامه دادند. به نظر می رسد ارتقا روز گذشته اتریوم به افزایش این ارز کمک کرد. بر اساس وب سایت هایی که برای ردیابی بلاک چین راه اندازی شده اند ، این ارتقاء ، که به عنوان هارد فورک لندن شناخته می شود ، روز پنج شنبه انجام شد.

اتر در هفته های منتهی به هارد فورک لندن ، نوسان چشمگیری انجام داد و از تحت تاثیری دو ماهه نسبت به بیت کوین خارج شد. قیمت اتر امسال بیش از سه برابر افزایش یافته است و از سود 31 درصدی بیت کوین بسیار بیشتر است.در حال حاضر بیت کوین به بیش از ۴۰ هزار دلار رسید و اتریوم نیز در کامال ۲ هزار و ۷۰۰ دلار نوسان دارد.

coindesk-ETH-chart-2021-08-06

coindesk-BTC-chart-2021-08-06

طلا منتظر داده های اقتصادی

طلا صبح روز جمعه در آسیا کاهش یافت ، اما در حالی که سرمایه گذاران منتظر جدیدترین گزارش مشاغل ایالات متحده هستند ، نزدیک به مرز 1800 دلار باقی ماند.

معاملات آتی طلا 0.39 درصد کاهش یافت و به 1.801.90 دلار رسید و بدترین عملکرد هفتگی خود را از اواسط ژوئن 2020 تعیین کرد. گزارش ایالات متحده ، شامل داده های حقوق و دستمزد غیر مزرعه ، قرار است منتشر شود و می تواند حرکت بعدی سیاست فدرال رزرو ایالات متحده را تعیین کند.

استفان اینس ، شریک مدیریت SPI Asset Management ، به رویترز گفت :« اگر ما ترکیبی از تعداد حقوق و دستمزد واقعی را که ناشی از لفاظی های فریبکارانه فدرال رزرو است بدست آوریم ، فکر می کنم بازارهای حساس به نرخ بهره مانند طلا را برانگیزد. به همین دلیل ما در حال حاضر شاهد کاهش ریسک هستیم.»

با این حال ، سقوط کامل طلا بسیار بعید است و سطح حمایت 1790 دلار باید حفظ شود.

 

gold

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید