رصد بازار خودروهای پرتیراژ ایران خودرو؛

افزایش قیمت دو تیپ پژو 206 در بازار +جدول

کدخبر: ۴۳۱۰۸۸
اقتصادنیوز : رصد بازار خودروهای پرتیراژ ایران نشان دهنده آن است که «پژو 206 تیپ 2» و « پژو 206 تیپ 5» امروز با افزایش یک میلیونی در بازار روبرو بوده اند.
افزایش قیمت دو تیپ پژو 206 در بازار +جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودروهای پرتیراژ ایران خودرو نشان از آن دارد که قیمت  «پژو 206 تیپ 2» امروز با رشد یک میلیون تومانی به 232 میلیون تومان رسید و « پژو 206 تیپ 5» هم با افزایش یک میلیون تومان در بازار 275 میلیون قیمت گذاری شد.

به گفته فعالان بازار خودرو طی روزهای اخیر بازار خودرو نوسان قیمتی قابل توجهی داشته، بطوریکه در برخی از روزها شاهد رشد قیمت 5 میلیون تومانی نیز در بازار بودیم، روندی که از روز گذشته و با اجرای مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری تا حدودی آرام گرفت و به گفته فعالان بازار خودرو بازار وارد فاز انتظاری شد با این حال امروز تمام پرتیراژهای سایپا با رشدی تا یک میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، «سمندLX»، «سمند LX با موتور EF7» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران‌خودرو قیمت «206 صندوقدار» امروز بدون تغییر میلیونی در بازار 266 میلیون تومان قیمت خورد. «سمند LX با موتور EF7» نیز بدون تغییر در بازار 248 میلیون تومان عرضه شد.

براساس ارزیابی بازار خودرو «سمندLX» نیز بدون تغییر در بازار 220 میلیون تومان عرضه شد.  «سمند سورن» نیز امروز تغییر قیمتی نداشت و در بازار  255 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران 13

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید