شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت طلا#جدید
پیش بینی آینده تاریک در انتظار بیت کوین و طلا

چینی ها به دنبال میزبان جدید برای بیت کوین/آمار مهم برای قیمت طلا

کدخبر: 430625
اقتصادنیوز : برخی کارشناسان پیش بینی می کنند طلا می تواند دوباره روند کاهشی بگیرد و به پایین هزار و ۸۰۰ دلار برسد.

بر أساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا روز دوشنبه با افزایش اشتها برای خرید دارایی های خطرناک ، کاهش یافت ،کاهش قیمت طلا در حالی رخ داد که تمرکز سرمایه گذاران برای ارزیابی سلامت بازار کار به گزارش کلیدی اشتغال ایالات متحده در اواخر هفته است.

هر اونس طلای خالص 0.3 درصد کاهش یافت و به 1807.49 دلار در هر اونس رسید. هر اونس طلای آمریکا با 0.4 درصد کاهش به 1810.70 دلار رسید.

کارلو آلبرتو د کاسا تحلیلگر بازار  گفت: « قیمت طلا هنوز برای فرارسیدن سطح مقاومت 1،820 و 1835 دلار مشکلاتی دارد. همچنین ، سناریوی ریسک پذیری با سهام اروپا ... فشارهایی را بر این بازار وارد می کند.»

او افزود در مورد گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در ماه ژوئیه که احتمالا بیش از حد انتظار است ، سرمایه گذاران می توانند این نظر را داشته باشند که فدرال رزرو مجبور خواهد شد اقدامات محرک خود را زودتر از پیش بینی قبلی کاهش دهد.

آمار حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ، که قرار است روز جمعه اعلام شود ، آخرین گزارش مشاغل مهم قبل از برگزاری نشست سالانه مقامات بانک مرکزی جهانی در جکسون هول در اوت (شهریور) است. اقتصاددانان در نظرسنجی رویترز افزایش 926هزار شغل را پیش بینی کردند.

جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ، هفته گذشته گفت که افزایش نرخ بهره بسیار دور خواهد بود و بازار کار هنوز « زمینه ای برای پوشش» دارد ، که باعث شد طلا پنجشنبه گذشته بیش از 1 درصد جهش کند. کاهش نرخ های بهره آمریکا بر دلار و بازده اوراق قرضه فشار وارد می کند و جذابیت شمش های بدون بازده را افزایش می دهد.

شاخص دلار با کمی استراحت به طلا ، 0.2 درصد سقوط کرد. دلار ضعیف تر باعث می شود طلا برای سایر دارندگان ارزها، ارزان تر شود.

وانگ تائو ، تحلیلگر فنی رویترز ، گفت که طلا ممکن است دوباره به پایین ترین سطح خود در 23 جولای (17789.98 دلار) در هر اونس بازگردد ، زیرا دوباره نتوانسته مقاومت خود را در سطح 1.832،80 دلار بشکند.

در سایر نقاط ، نقره 0.2 درصد کاهش یافت و به 25.42 دلار در هر اونس رسید ، پالادیوم 0.7 درصد افزایش یافت و به 2678.50 دلار رسید و پلاتین نیز با 1 درصد افزایش به 1.059.03 دلار رسید.

طلا

پیشرفت های بیشتر برای بیت کوین

بیت کوین هفته گذشته بیشترین افزایش هفتگی خود را در سه ماه ثبت کرد و داده های بلاک چین اشاره به ضعف مجدد سمت عرضه نشان می دهد که پیشرفت های بیشتری را برای بیت کوین به همراه خواهد داشت.

بر اساس داده های Bitstamp ، برترین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار در هفت روز گذشته تا 1 اوت(۱۱ مرداد) 12.4 درصد افزایش یافت که بیشترین میزان رشد از هفته آخر آوریل است. بیت کوین در ماه جولای 18.4 درصد پیشرفت کرد و نزول سه ماهه خود را شکست داد.

کارشناسان توصیه های قبلی را تکرار می کند. یک کارشناس بازار می گوید: "بازارها بسیار" شکننده "هستند ... و حجم آن بسیار کمتر ...

سرکوب معادن رمزنگاری شده توسط چین ، استخراج کننده محلی را در جستجوی مکانی برای میزبانی دستگاه های خود قرار داده است. علیرغم گزارش هایی که در مورد جذب استخراج کننده در آمریکای شمالی منتشر شده است ، هنوز هیچ برنده مشخصی وجود ندارد.

در حالی که آمریکای شمالی یک مقصد اصلی است ، آسیای مرکزی ، آمریکای لاتین و اروپا ممکن است در آینده حتی از مدعیان جدی تری باشند. برخی در صنعت رمزنگاری به احتمال زیاد از این توسعه استقبال خواهند کرد زیرا نشان دهنده توزیع غیرمتمرکز قدرت هش در سراسر جهان است و به طور بالقوه ترس از تاثیر ماینرهای چینی بر شبکه بیت کوین را کاهش می دهد.

بیت کوین