دو نقطه مهم در بازار سکه

قیمت سکه در انتظار تصمیم مرزی

کدخبر: ۴۲۹۲۰۷
اقتصادنیوز:برای بازیگران بازار سکه دو نقطه قیمتی اهمیت زیادی دارد. اولین محدوده مهم برای قیمت سکه ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است محدوده مهم دیگر برای قیمت سکه نقطه۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است

به گزارش اقتصادنیوز، حباب قیمت سکه روز سه شنبه افزایش یافت و به محدوده 3 درصدی نزدیک شد. از نگاه برخی فعالان، رشد حباب فلز گران بهای داخلی در روزهای اخیر نشان می دهد که تقاضا در بازار بیشتر شده  و قیمت را در راستای صعودی قرار داده است.

سکه حباب

با وجود رشد تقاضا، سکه دیروز نتوانست از مرز 11 میلیون تومانی عبور کند و امروز اگر می خواهد سیر صعودی را ادامه دهد، باید از از مرز یاد شده گذر کند و به سوی مقاومت 11 میلیون و 200 هزار تومانی گام بردارد.

برخی از بازیگران بازار سکه باور دارند، ممکن است عرضه ارز توسط صرافی های وابسته به بازارساز در آخرین روز کاری هفته افزایش پیدا کند. این گروه به همین دلیل، تمایل زیادی نداشتند که از بعدازظهر روز سه شنبه خریدهای خود را بالا ببرند. اگر دلاری ها بتوانند امروز اسکناس آمریکایی را به بالای محدوده ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومانی ببرند، ممکن است سکه بازان باز هم با اطمینان بیشتری اقدام به خرید کنند. با این حال، در صورتی که قیمت دلار به زیر محدوده ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومانی برود، فروش ها در بازار سکه نیز بیشتر خواهد شد.

سکه پشت خطی2

برای بازیگران بازار سکه دو نقطه قیمتی اهمیت زیادی دارد. اولین محدوده مهم برای قیمت سکه ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که با عبور از آن، موج خریدها در بازار فلز گران بهای داخلی بیشتر می شود. محدوده مهم دیگر ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که شکست آن، منجر به فشار فروش خواهد شد. سکه بازان امروز به این دو محدوده بسیار دقت خواهند کرد.

سکه حباب

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید