هفته شلوغ داده های اقتصادی+تقویم اقتصادی هفته

قیمت طلا، دلار و بیت کوین در انتظار اعلامیه مهم

کدخبر: ۴۲۸۸۰۰
در هفته جاری بانک مرکزی آمریکا تصمیمات تازه ای برای نرخ بهره خواهد گرفت که به نظر می رسد بازار را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.
قیمت طلا، دلار و بیت کوین در انتظار اعلامیه مهم

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، در هفته جاری داده های اقتصادی مهمی منتشر خواهد شد که توجه زیاد بازارها را به خود جلب خواهد کرد.مهم ترین اتفاق روز چهارشنبه به وقت آمریکا است. جایی که قرار بانک مرکزی آمریکا نشست برگزار کند و بیانیه بدهد.

 

هفته برای طلا:

طلا در تلاش است تا قیمت خود را بالاتر از 1800 دلار در هر اونس نگه دارد، اما تحلیلگران نسبت به خطر فروش با توجه به تقویت دلار آمریکا هشدار می دهند.

کریس وستون ، رئیس تحقیق Pepperstone ، گفت: یکی از موارد کلیدی برای تماسا در بازار این است که آیا طلا می تواند منطقه پشتیبانی 1797 تا 90 دلار را نگه دارد یا خیر.

 

رویداد اصلی هفته اعلام نرخ بهره فدرال رزرو و به دنبال آن نشست خبری رئیس بانک مرکزی جروم پاول است که قرار است روز چهارشنبه برگزار شود.

وستون گفت: "به نظر نمی رسد که ما یک اعلامیه مهم را شاهد باشیم که بازار نرخ های ایالات متحده را بسیار شوکه کند و باعث ایجاد تجمع های بزرگ در بازارهایی مانند دلار آمریکا ، سهام و طلا شود."

Untitled-20

هفته برای دلار:

کالاهای اصلی با دوام و شاخص قیمت مصرف کننده در روز سه شنبه مورد توجه قرار خواهد گرفت. در حالی که هر دو مجموعه آمار کلیدی هستند ، شاخص مصرف کننده باید تأثیر بیشتری داشته باشد.

روز پنجشنبه ، ارقام تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم در کنار داده های ادعاهای بیکاری هفتگی منتشر می شود.

در حالی که اعداد تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم عامل اصلی خواهد بود ، افزایش در ادعاها، هر عدد مثبت تولید ناخالص داخلی را تحت الشعاع قرار می دهد. در پایان هفته ، ارقام هزینه های شخصی مصرف کننده نیز جلب توجه می کند.

در هفته منتهی به 23 ژوئیه ، شاخص دلار با 0.24٪ افزایش به 92.912 رسید.

 

هفته برای یورو:

یک هفته شلوغ برای داده های اقتصادی است. در اوایل هفته ، اقتصاد آلمان دوباره مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در نیمه اول هفته تمرکز کسب و کار  و بیکاری آلمان در زمینه تمرکز مصرف کننده قرار دارد. در روز جمعه ، تمرکز به اعداد تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم برای فرانسه ، آلمان و منطقه یورو تغییر خواهد کرد.

در طول هفته ، ارقام تورم مقدماتی کشورهای عضو و منطقه یورو برای ماه ژوئن نیز جلب توجه می کند.

در هفته یورو 0.30٪ کاهش یافت و به 1.1771 دلار رسید.

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید