پروپاگاندای جدید ترامپیست‌ها علیه پرزیدنت

رد پای ترامپ در کودتای پزشکی علیه بایدن

کدخبر: ۴۲۸۶۵۳
اقتصادنیوز؛ رونی جکسون، نماینده تگزاس و پزشک سابق دونالد ترامپ، که بخاطر ارزیابی‌ اغراق‌آمیز و تملق‌جویانه درباره وضعیت سلامتی ترامپ مورد تمسخر قرار گرفت، به تازگی توانایی ذهنی بایدن برای کار به عنوان رئیس‌جمهور را زیر سوال برده است.
رد پای ترامپ در کودتای پزشکی علیه بایدن

به گزارش اقتصادنیوز؛ پزشک سابق ترامپ مدعی ناتوانی ذهنی بایدن شده است. رونی جکسون ، پزشک سابق کاخ سفید در دورات ترامپ، که بخاطر ارزیابی‌اش درباره سلامتی ترامپ مورد تمسخر قرار گرفت، «توانایی ذهنی و شناختی» جو بایدن برای کار به عنوان رئیس‌جمهور را زیر سوال برد.

رونی جکسون، نماینده تگزاس و پزشک سابق ترامپ

بایدن یا استعفا می‌دهد یا برکنارش می‌کنیم

به نوشته ایندیپندنت، رونی جکسون، پزشک سابق کاخ سفید که اکنون نماینده جمهوری منطقه سیزدهم تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکاست ادعا کرد: «او یا در آینده نزدیک به دلیل مسائل پزشکی از سمت خود استعفا دهد یا مجبور خواهیم شد از اصلاحیه ۲۵ برای خلاص شدن از شر این مرد استفاده کنیم».

آقای جکسون ادعا کرده است که برخلاف دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، که در دوران حضور در دفتر بیضی‌شکل کاخ سفید، یک ارزیابی درخشان از سلامتی را پشت سر گذاشت، جو بایدن از نظر ذهنی ناتوان است. اظهاراتی که بعداً موجبات تمسخر وی را فراهم کرد.

رونی جکسون، نماینده تگزاس و پزشک سابق ترامپ

دکتر جکسون به فاکس نیوز گفت که سلامتی آقای بایدن «فقط بدتر خواهد شد و این دقیقاً در مقابل چشمان ما اتفاق می افتد ... در حال حاضر اتفاق جدی برای این مرد در حال رخ دادن است».

وی افزود: «اعضای کابینه آقای بایدن باید از خود بپرسند که آیا همین حالا می توانند از این مرد راهنمایی بگیرند. من فکر می کنم که از کاخ سفید و از جناح چپ یک فشار جدی وجود دارد تا درباره آنچه اتفاق می افتد، اقدامی صورت گیرد ... این موضوع در این سطح، یک مسئله امنیت ملی است».

ایندیپندنت در گزارش خود نوشت: هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که کاخ سفید یا کابینه برنامه‌ای در راستای تلاش برای برکناری آقای بایدن از قدرت –حتی در مخیله‌شان- داشته باشند.

جو بایدن

لنس آلن، کاربر توئیتر طرفدار ترامپ، در مورد اظهار نظرهای فتنه‌‌ساز دکتر جکسون گفت: «من نمی‌توانم برای دیدن اینکه وضعیت در این سن‌وسال چقدر افتضاح پیش می‌رود، صبر کنم». وی همچنین نوشت: «برای اینکه شفاف باشم، من پیرمرد ترحم‌آمیز را به جای پیرمرد بدجنس در نظر خواهم گرفت».

اتهامات جنسی علیه جکسون

دکتر جکسون از سال 2013 تا 2018 به عنوان پزشک رئیس جمهور خدمت می کرد. وی سپس از فوریه تا دسامبر سال 2019 به عنوان مشاور ارشد پزشکی رئیس جمهور خدمت کرد - موقعیتی که اکنون دکتر آنتونی فائوچی عهده دار آن است.

آقای ترامپ اواخر مارس 2018 دکتر جکسون را برای پست وزیر امور کهنه‌سربازان معرفی کرد ، اما پس از آنکه کارکنان پزشکی کاخ سفید وی را به رفتار نامناسب متهم کردند، جلسه دادرسی وی در کمیته امور کهنه‌سربازان سنا به حالت تعلیق درآمد.

رونی جکسون، نماینده تگزاس و پزشک سابق ترامپ

پس از دریافت 12 شکایت درباره رفتار وی ، بازرسی کل وزارت دفاع تحقیقات را آغاز کرد. گزارش بعدی نشان داد که هنگام سفر ریاست جمهوری به مانیل در فیلیپین در سال 2014، زمانی دکتر جکسون «مسئول مراقبت پزشکی و درمان مقامات دولت ایالات متحده بوده است»، وی «اظهارات جنسی و تحقیرآمیز در مورد یکی از زنان پزشک همراه خود در صحبت با یکی دیگر از زیردستان خود به زبان آورده است». به طور خاص ، او گفت که این پزشک زن زیردست او «... عالی» و «... زیبایی» دارد ... و وی «دوست دارد تتوهای بیشتری از او ببیند».

رونی جکسون، نماینده تگزاس و پزشک سابق ترامپ

این گزارش می افزاید: او همچنین با زیردستان خود در مانیل مشروبات الکلی نوشید، مست شد و در حالی که در اتاق هتل خود بود رفتاری را انجام داد که شاهدان آن را «داد و فریاد» توصیف کرده و رفتاری داشته که برخی از همکاران گلایه داشتند که ممکن است رئیس جمهور را بیدار کند».

صمیمیت جکسون و ترامپ

پس از ورود آقای ترامپ به دفتر ریاست‌جمهوری، پس از اینکه دکتر جکسون در یک کنفرانس مطبوعاتی حدود یک ساعته در مورد سلامت آقای ترامپ یک ارزیابی درخشان ارائه داد ، این دو نفر با یکدیگر صمیمی شدند.

در ژانویه 2018 او گفت که آقای ترامپ «ژن های فوق العاده خوبی» دارد و «اگر او در طی 20 سال گذشته رژیم غذایی سالم تری می‌داشت، ممکن بود 200 سال عمر کند».

رونی جکسون، نماینده تگزاس و پزشک سابق ترامپ

کاربر توئیتر به نام Kibby در پاسخ به کلیپ فاکس نیوز از دکتر جکسون که سلامتی آقای بایدن را تحقیر می کند ، نوشت: «آیا رونی جکسون در حالی که این مصاحبه را انجام می داد مواد مخدر مصرف‌کرده بود؟ او توانایی تشخیص زوال عقل را ندارد».

و کاربر دیگر نوشت: آن‌ها واقعا از شایستگی متنفرند. جو تنها سرگرم کار خودش است.

 رونی جکسون ، پزشک سابق کاخ سفید

کاربری به نام جاستین باراگونا نوشت: رونی جکسون به هانیتی اعلام کرد که بایدن یا در آینده نزدیک برای مسائل پزشکی از سمت خود استعفا می دهد یا باید از متمم بیست وپنجم برای خلاص شدن از شر این مرد استفاده کنیم. و هانیتی گفت: «من مخالف نیستم».

کاربر دیگری نوشت: «آیا از چراغ‌های گازی با اکتان بالا در آنجا استفاده می‌شود؟ حتی یک نمونه ذکر نکردند. آن‌ها با دلالی ترس برای فراخوان اسلحه جهت شورش آگوست برنامه ریزی می کنند؟» 

ترامپیسم

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید