پیش بینی روند قیمت سکه در پایان تعطیلات کرونایی

قیمت سکه گرفتار عمق کم بازار

کدخبر: ۴۲۸۴۳۳
بیشتر سکه بازان در شرایط کنونی امیدوار هستند که قیمت دلار در بازار داخلی افزایش پیدا کند و به دنبال آن، خرید فلز گران بهای داخلی نیز در سطح بالاتری قرار بگیرد.
قیمت سکه گرفتار عمق کم بازار

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه دشوار است که در دومین روز هفته بتواند خود را به بالای محدوده 10 میلیون و 700 هزار تومان برساند. حجم معاملات در بازار فلز گران بهای داخلی به دلیل تعطیلات در روز شنبه محدود بود و قیمت سکه توان تغییرات قابل توجه را نداشت. با توجه به اینکه بانک ها و طلا فروشی ها در روز یک شنبه نیز تعطیل هستند، احتمال وقوع نوسانات معنی دار برای فلز گران بهای داخلی دشوار خواهد بود.

سکه حباب

در کنار این، امروز بازار جهانی طلا نیز تعطیل است و از این سمت نیز قیمت سکه تحت فشار کاهشی ها یا تحریک افزایشی ها قرار نخواهد گرفت. تحلیل گران بازار جهانی طلا پیش بینی می کنند که قیمت فلز زرد در هفته جاری نزولی شود و همین عامل ممکن است تا حدی احتیاط خریداران غیررسمی را در بازار سکه بالا ببرد. با این حال،‌ به نظر می رسد که همه چیز به روز دوشنبه موکول خواهد شد و تا آن زمان، معامله گران به شکل قابل توجهی در موقعیت خرید یا فروش قرار نخواهند گرفت.

سکه پشت خطی2

بیشتر سکه بازان در شرایط کنونی امیدوار هستند که قیمت دلار در بازار داخلی افزایش پیدا کند و به دنبال آن، خرید فلز گران بهای داخلی نیز در سطح بالاتری قرار بگیرد. فضای بازار دلار در روزهای اخیر تا حدی تغییر کرده است ولی تا زمانی که این ارز به بالای محدوده 24 هزار و 800 تومانی نرود، احتیاط در بازار سکه پابرجا خواهد بود.

سکه حباب

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید