شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین
شبیه سازی ارزهای دیجیتالی با اپل و تسلا

نظرسنجی تازه گلدمن ساکس درباره بیت کوین/ آینده بیت کوین پس از زمستان رمزنگاری

کدخبر: 428424
اقتصادنیوز : کاملاً ممکن است تنها چیزی که خطرناک تر از داشتن رمزنگاری است ، نداشتن رمزنگاری باشد. به این معنی که 50 سال دیگر ، نوه های شما ممکن است از اینکه شما بیت کوین32 هزار دلاری را نخریدید عصبی شوند.

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، یک پرسشی که این روز مطرح است آینده ارزهای با پایه رمز نگاری است. آیا ارزهای رمزنگاری تجارت (جدید) زندگی ماست؟ این سوال پرسیده می شود زیرا قیمت بیت کوین از اواسط آوریل (اردیبهشت) به طور تقریبی 50٪ کاهش یافته است و از 63هزار دلار به 32هزار دلار رسیده است.

حتی ممکن است به سمت یک زمستان به اصطلاح رمزنگاری شده دیگر برویم ، جایی که قیمت بیت کوین به شدت سقوط می کند و برای مدتی پایین می ماند. اما در این زمستان ها همیشه یک اتفاقی رخ می دهد آن هم این است که  رکود کاهش قیمت بهبود پیدا می کند و پس از آن تا حد زیادی از بالاترین قیمت قبلی خود نیز عبور می کند.

از کجا می دانیم رمزنگاری به روند صعودی خود ادامه می دهد؟ هیچ کس نمی داند اما به نظر می رسد اپل (AAPL) ، تسلا (TSLA)  و انویدیا (NVDA) موضوعات واضحی هستند ، اما پنج یا 10 سال پیش سرمایه گذاری در این بازار به نظر خطرناک یا گران قیمت یا هر دو بود. رمزنگاری بسیار پیچیده تر و سوداگرانه تر از آیفون یا EV یا تراشه است.

coindesk-BTC-chart-2021-07-24 (3)

کاملاً ممکن است تنها چیزی که خطرناک تر از داشتن رمزنگاری است ، نداشتن رمزنگاری باشد. به این معنی که 50 سال دیگر ، نوه های شما ممکن است از اینکه شما بیت کوین هزار 32 دلاری را نخریدید عصبی شوند.

یک نظرسنجی جدید توسط گلدمن ساکس "نشان داد که تقریبا نیمی از دفاتر خانوادگی که با آنها تجارت می کند می خواهند ارزهای دیجیتال را به سرمایه گذاری ثابت خود اضافه کنند."

توماس پیترفی ، بنیانگذار Billionaire Interactive Brokers ، که قبلاً منتقد رمزنگاری بوده است ، این هفته به CNBC  گفت که "حتی من خودم مقدار کمی پول برای رمزگذاری گذاشته ام ، زیرا فکر می کنم این احتمال وجود نداشته باشد که بازار مناسبی شود ، اما فکر می کنم که باید اندک احتمال کم را نیز در نظر داشت که این یک ارز غالب شود ، بنابراین شما باید تمامی شرایط ها را در نظر بگیرید. "