روند بازارهای جهانی در نیمه روز چهارشنبه

قیمت طلا و بیت کوین برگشت

کدخبر: ۴۲۱۳۵۵
اتفاقات زیادی برای بیت کوین رخ داده و این ارز دیجیتالی را تحت تاثیر قرار داده است. به ویژه چین ، ماه ها است که به سختی به کاهش استفاده از ارزهای مجازی فشار می آورد.
قیمت طلا و بیت کوین برگشت

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، بیت کوین در روز چهارشنبه به بالای مرز 30هزار دلار بازگشت و نوسانات شدیدی را که طی ماه های اخیر گریبان گیر ارزهای رمزپایه شده است توانست تا حدی جبران کند.

به گزارش CoinDesk ، ارز دیجیتال طی 24 ساعت گذشته 5.4 درصد جهش کرده و به 34هزار و 368 دلار رسیده است.

این یک چرخش بود که روز سه شنبه تجربه شد پس از این که برای اولین بار از اواخر ژانویه (دی) بیت کوین (XBT) زیر 30هزار دلار سقوط کرد.

جدیدترین روش استحراج بیت کوین

ارز رمزنگاری شده از زمانی که در آوریل (اردیبهشت) به بالاترین حد خود رسید ، تقریبا نیمی از ارزش خود را از دست داده است.

سایر ارزها نیز نوسانات قیمتی مشابهی را تجربه کرده اند. اتریوم و دوج کوین پس از گرفتار شدن در فروش مجدد اوایل این هفته ، به ترتیب در روز چهارشنبه حدود 4.8 و 8.9 درصد افزایش داشتند.

اتفاقات زیادی برای بیت کوین رخ داده و این ارز دیجیتالی را تحت تاثیر قرار داده است. به ویژه چین ، ماه ها است که به سختی به کاهش استفاده از ارزهای مجازی فشار می آورد و در چند روز گذشته سرکوب استخراج ها و تجارت خود را شدت بخشید.

ادوارد مویا ، تحلیلگر ارشد بازار در Oanda ، در گزارشی که این هفته به مشتریان ارائه کرد ، به افزایش فشار در چین اشاره کرد.

او نوشت: "بیت کوین نیاز به تسریع در استخراج از چین دارد.بیت کوین همچنان در دامنه 30هزار تا 41هزار دلار گیر افتاده است ، اما خطرات نزولی توجه همه را به خود جلب می کند."

gold (1)

طلا برگشت

طلا و نقره قبل از آغاز بازار اروپا بار دیگر در معاملات صعود کردند . در جلسه روز سه شنبه ، طلا روند افزایشی داشت و با ورود معامله گران آمریکایی ، فلز گرانبها با کمترین قیمت 1772.48 دلار در هر اونس روبرو شد. نقره با 25.86 دلار در هر اونس معامله شد و اندکی از پایین ترین سطح روز سه شنبه یعنی 25.69 دلار در هر اونس بود.

در بازارهای FX ، شاخص دلار یک شبه 0.12 درصد بالاتر حرکت کرده است.

کارشناسان می گویند با نگاهی به اخبار جلسه آسیایی می گوید دانستن اینکه تنگناهای زنجیره تامین جهانی تا چه مدت ادامه دارد دشوار است.

در جبهه ژئوپلیتیک ، چین می گوید ارتش این کشور آماده پاسخگویی به همه تحریکات است. این در حالی است که کشتی نیروی دریایی ایالات متحده از تنگه تایوان عبور می کند.

دالی فدرال رزرو می گوید فدرال رزرو حتی در مورد افزایش نرخ صحبت نمی کند. رئیس صندوق فدرال پاول همچنین گفت که بانک فدرال نرخ های پیشگیرانه را افزایش نخواهد داد.

منتظر بقیه قسمت های برجسته جلسه شامل تولید و خدمات PMI از کشورهای بزرگ ، خرده فروشی اصلی کانادا ، فروش خانه های جدید ایالات متحده در روز خواهیم بود. همچنین ممکن است نظرات لاگارد رییس بانک نرزی اروپا ، بازار را تکان دهد.

coindesk-BTC-chart-2021-06-23

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید