علامت حباب سکه به معامله گران؛

2 نشانه صعودی در بازار سکه

کدخبر: ۴۲۱۲۲۴
اقتصاد نیوز: فعالان بازار سکه پیش بینی می کنند در بازار امروز قیمت سکه به دلیل دو نشانه صعودی باشد.
2 نشانه صعودی در بازار سکه

به گزارش اقتصادنیوز، بالا رفتن ارزش ذاتی سکه و مثبت ماندن حباب، نشانه های افزایشی را به بازار فلز گران بهای  داخلی مخابره کرده اند. با این حال، در صورتی که جهت صعودی دلار عوض شود، سکه نیز از فاز صعودی خارج خواهد شد.

علامت ارزش ذاتی به معامله گران سکه

ارزش ذاتی سکه نه تنها بالای مرز ۱۰ میلیون تومانی باقی ماند که به بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی نفوذ کرد. افزایش ارزش ذاتی، امیدواری شماری از معامله گران به ادامه روند صعودی سکه را بیشتر کرد. در روزهای قبل، قیمت دلار و طلای جهانی به اندازه ای دچار نزول شده بود که ارزش واقعی فلز گران بهای داخلی حتی به محدوده ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی ریزش کرده بود. بالا رفتن ارزش ذاتی تا حدی خبر از تغییر جنس انتظارات بازیگران سکه دارد.

سکه حباب

معنای حباب در بازار سکه

حباب سکه مثبت باقی مانده و در حال نوسان بالای محدوده ۲ درصدی است. برخی از معامله گران اعتقاد دارند که حباب مثبت سکه در شرایط فعلی، تایید کننده وجود انتظارات افزایشی در بازار است. به نظر می رسد سکه بازان انتظار دارند که طی روزهای آتی، قیمت اونس طلا و دلار در سطوح بالاتری قرار بگیرد و به انتظار رشد قیمت ها رفته اند. با این حال در صورتی که دلار بالای محدوده ۲۴ هزار و۲۰۰ تومانی باقی نماند، سمت و سوی انتظارات در بازار سکه نیز عوض خواهد شد.

سکه پشت خطی2

قیمت سکه دیشب توانسته بود خود را بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان حفظ کند و در صورتی که امروز به بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نفوذ کند،‌ افزایش بیشتری را نیز تجربه خواهد کرد.

سکه حباب

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید