معادله دلار برای سکه؛

تقویت جناح افزایشی در بازار سکه

کدخبر: ۴۲۰۷۰۸
در شرایطی که قیمت دلار در کانال 23 قرار دارد و قیمت طلا در کانال 1970 رشد کرد معامله گران برای امروز چه پیش بینی از قیمت سکه دارند؟
تقویت جناح افزایشی در بازار سکه

به گزارش اقتصادنیوز، دیروز سکه حمایت 10 میلیون و 200 هزار تومان را حفظ کرد. این مساله، امیدواری معامله گران برای برگشت سکه به جاده افزایشی را بالا برد. در کنار این، گفته می شد که دیشب در معاملات پشت خطی، فلز گران بهای داخلی در مقاطعی بالای محدوده 10 میلیون و300 هزار تومان نوسان کرده است. این موضوع نیز برای افزایشی های بازار نویدبخش بود. عامل سومی که می تواند سکه را به سوی رشد بیشتر قیمت هدایت کند، برگشت دلار به بالای مرز 24 هزار تومانی است. دیشب دلار تا حدی به مرز 24 هزار تومانی نزدیک شد.

هشدار جدی به خریداران سکه

سکه حباب

مساله دلار برای سکه بازان

به گفته فعالان بازار سکه، در صورتی که اسکناس آمریکایی به بالای مرز 24 هزار تومانی برنگردد، فلز گران بهای داخلی توانایی زیادی برای صعود نخواهد داشت. از نگاه آن ها، اگر دلار امروز در جهت کاهشی حرکت کند، سکه بار دیگر خطر از دست دادن حمایت 10 میلیون و 200 هزار تومان را حس خواهد کرد. تحلیل گران فنی در روزهای اخیر بارها عنوان کرده اند که فلز گران بهای داخلی با نزول به زیر محدوده 10 میلیون و 200 هزار تومان، ممکن است با افزایش بیشتر فروش ها مواجه شود و به سوی حمایت 9 میلیون و 800 هزار تومان حرکت کند.

سکه پشت خطی2

در کنار این، روند بازار اونس طلا نیز برای سکه بازان از اهمیت زیادی برخوردار است. در صورتی که طلا به حرکت کاهشی خود ادامه دهد و حمایت هزار و 740 دلاری را از دست بدهد، ارزش ذاتی سکه پایین تر خواهد رفت و کار برای رشد فلز گران بهای داخلی دشوار خواهد شد. تا بعدازظهر دیروز هم چنان ارزش ذاتی سکه زیر 10 میلیون تومان بود.

سکه حباب

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید