بزرگ‌ترین حباب تاریخ در بازار طلا

معرفی عامل‌کاهش قیمت رمزارزها!

کدخبر: ۴۲۰۵۹۹
اقتصادنیوز: تحلیل‌گری که بحران مالی سال‌های 2007 و 2008 آمریکا را پیش‌بینی کرد می‌گوید، بخش عمده‌ دارایی‌هایی که مانند مانع در مقابل تورم عمل کردند، حباب دارند، در نتیجه افت بیشتر قیمت طلا محتمل است.
معرفی عامل‌کاهش قیمت رمزارزها!

به گزارش اقتصادنیوز بیشترین قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 36 هزار و 458 دلار و کمترین قیمت آن 35 هزار و 247 دلار ثبت شده، بازدهی هفتگی و 24 ساعته آن منفی است و سرمایه بازار این ارز دیجیتال در ساعت 13 و 15 دقیقه به وقت ایران روی 665 میلیارد دلار قرار دارد.

اتریوم نیز بازدهی هفتگی و 24 ساعته منفی داشت، بین 2 هزار و 151 و 3 هزار و 278 دلار نوسان کرد و سرمایه بازار آن در ساعت 13 و 15 دقیقه عصر به وقت ایران 255 میلیارد دلار ثبت شده است.

بیت کوین

محدودیت‌های دولت چین برای استخراج ارزهای دیجیتال در حال گسترش است. دولت چین دستور داد که پروژه استخراج ارزهای دیجیتال در مراکز بزرگ تعطیل شود. احتمال دارد افت قیمت بیت کوین و اتریوم تحت تاثیر این اقدام دولت چین اتفاق افتاده باشد.

آیا طلای جهانی حباب دارد؟

طلای جهانی افت شدیدی را در روزهای پایانی هفته گذشته ثبت کرد، اما عده‌ای معتقدند طلا هنوز حباب دارد. مایکل بوری (Michael Burry)، مالک صندوق‌ پوشش ریسک Scion Capital، تحلیل‌گر شناخته شده‌ای که بحران مالی سال‌های 2007 و 2008 آمریکا را پیش‌بینی و از آن سود زیادی به دست آورد، مدعی است که بزرگ‌ترین حباب تاریخ در حال حاضر در بازار بسیاری از دارایی‌ها که تا به امروز تورم را جذب کردند وجود دارد، طلا از جمله این دارایی‌هاست و در نتیجه افت بیشتر قیمت طلا محتمل است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید