روند بازار سکه در 29 خرداد

سیگنال ارزش ذاتی به معاملات سکه

کدخبر: ۴۲۰۲۰۷
اقتصاد نیوز:دیروز در معاملات پشت خطی نیز نشانه هایی از افت قیمت وجود داشت. روند قیمت ها نشان می دهد که دیروز سکه تا کانال ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی افت کرد
سیگنال ارزش ذاتی به معاملات سکه

به گزارش اقتصادنیوز، روز پنج شنبه، سکه بازان تا حدی با اهرم افزایش قیمت دلار توانستند، ارزش دارایی خود را حفظ کنند. با این حال، ارزش ذاتی سکه به اندازه ای پایین آمده است که شماری از فعالان احتمال افت قیمت سکه در روز شنبه را مطرح کرده اند. بعدازظهر روز پنج شنبه، ارزش ذاتی سکه تا محدوده ۱۰ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان افت کرد، ولی معامله گران با رشد دلار به محدوده ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومانی توانستند فلز گران بهای داخلی را در محدوده ‍۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی نگه دارند.

شرایط نزولی در بازار ارز

به گفته فعالان،‌ در صورتی که روز شنبه دلار افزایش قابل توجهی را تجربه نکند، سکه با سرعت زیادی نزولی خواهد شد. با افت اونس طلا به محدوده هزار و ۷۷۰ دلار در روز جمعه،‌ ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی به کانال ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی ریزش کرد. این مساله کار سکه بازان افزایشی برای روز شنبه را بسیار دشوار خواهد کرد. با توجه به افت شدید اونس طلا، به احتمال زیاد، سکه امامی در روز ابتدایی هفته کاهش قیمت را تجربه خواهد کرد.

سکه حباب

نشانه افت سکه در معاملات پشت خطی

دیروز در معاملات پشت خطی نیز نشانه هایی از افت قیمت وجود داشت. روند قیمت ها نشان می دهد که دیروز سکه تا کانال ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی افت کرد. این موضوع می تواند زمینه ساز شروع کاهشی را در ابتدای روز شنبه رقم بزند. پس از شروع کاهشی بازار، روند بازار سکه بیشتر به حرکت دلار بستگی خواهد داشت. برای اینکه حباب سکه صفر شود، دلار باید به بالای کانال ۲۵ هزار تومانی برود.

سکه پشت خطی2

سکه حباب

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید