خودپردازهایی که ارزهای دیجیتالی را پول می کنند

بیت کوین و طلا زیر سایه دلار

کدخبر: ۴۲۰۱۷۳
چین خودپردازهای جدیدی را برای تبدیل ارزهای دیجیتالی کشورش به اسکناس فراهم کرده و همچنین امریکا خبر داده که شهروندان در هاوایی در سال ۲۰۲۰ بیش از ۶۰۰ درصد در مقایسه با قبل ارزهای دیجیتالی خریداری کردند.
بیت کوین و طلا زیر سایه دلار

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، در روزی که گذشت خبرهای خوبی برای ارزهای دیجیتالی منتشر شد اما این خبر نتوانست این بازار را تغییر دهد زیرا به نظر می رسد همچنان طلا و بیت کوین به شاخص دلار توجه زیادی می کنند و تحت تاثیر زیادی قرار گرفته اند.

معاملات آتی طلا روز جمعه با کمترین قیمت در هفت هفته گذشته روبرو شد و فعال ترین قیمت های قرارداد بیشترین افت هفتگی خود را از مارس (فروردین) سال گذشته نشان می دهد. ادوارد مویا ، تحلیلگر ارشد بازار در اواندا گفت: "شیب تند و تیز" فدرال رزرو باعث شد بازار اوراق قرضه در این هفته به هم بخورد و این هرج و مرج دلار باشد ، که برای شمش خبری وحشتناک بود.

طلای اوت (شهریور) 5.80 دلار یا 0.3٪ کاهش یافت و به 1،769 دلار در هر اونس رسید ، که کمترین میزان از 30 آوریل را تجربه کرده است. قیمت های فعال ترین قرارداد 5.9٪ برای هفته از دست داد ، بزرگترین کاهش از هفته منتهی به 13 مارس 2020 ، داده های FactSet را نشان می دهد.

gold (1)

رویدادهای جدید برای ارزهای دیجیتالی در جهان

بانک های برجسته چینی بیش از 3000 دستگاه خودپرداز در پکن را یوان دیجیتال قابل برداشت کرده اند. ساکنان پایتخت اکنون می توانند وجوه e-CNY(ارز دیجیتالی چینی) خود را با پول نقد و بالعکس مبادله کنند. برخی از دستگاه های فروش تلفنی در منطقه خرید معروف قرار دارند.

شعب پکن از دو بانک مهم در جمهوری خلق ، بانک صنعتی و بازرگانی چین و بانک کشاورزی چین ، در ارائه مبادله دو طرفه بین نسخه دیجیتال و سنتی ارز فیات ملی پیشگام هستند. Xinhua Finance روز جمعه گزارش داد ، سرویس جدید هم اکنون در هزاران دستگاه فروش اتوماتیک در پکن در دسترس است.

گزارشی که توسط شرکت مستقل اطلاعات بازاریابی ، میق دیجیتال منتشر شده است ، توضیح می دهد که هاوایی بیشترین تقاضای رمزنگاری شده را در کل ایالات متحده داشته است ، که این میزان با افزایش 687 درصدی از سال 2020 رو به رو شده است. تا آنجا که تقاضای ارز رمزپایه از سال گذشته افزایش یافته است ، نوادا ، کالیفرنیا ، فلوریدا و کلرادو نیز با افزایش بیش از 600٪ ، بعد هاوایی را دنبال کردند.

در اکوایران ببینید : ۳ سناریو احتمالی بیت کوین

بیت کوین در شرایطی که دلار آمریکا در بازار ارز با چشم انداز نرخ بهره فدرال رزرو جایگاه خود را حفظ می کند ، روند نزولی را تجربه کرد.

داده های CoinDesk 20 نشان می دهد در حالی که ارز رمزنگاری شده برتر از راهنمایی نرخ بهره روز چهارشنبه 5٪ به 38هزار دلار کاهش یافته است ، در محدوده چند هفته ای 30هزار تا 40هزار دلار را تجربه می کند.

در مقابل ، شاخص دلار که ارزش دلار در برابر یورو ، پوند ، ین و سایر ارزهای اصلی را ردیابی می کند ، در اوایل امروز بالای 92.00 افزایش یافت و بر اساس داده های TradingView به بالاترین سطح از آوریل (اردیبهشت) رسید. طلا و فلزات اساسی نیز از روز چهارشنبه با یک روند کاهشی رو به رو شده اند و ارزهای کالایی مانند دلار استرالیا را نزولی شدند.

coindesk-BTC-chart-2021-06-19

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید