قیمت طلا از باند صعود خارج شد؟

2 پیش‌ بینی آینده بیت‌ کوین /طلا برنده است؟

کدخبر: ۴۱۸۴۵۵
قیمت طلا زیر مرز 1900 دلار بسته شد قیمت بیت کوین یک صعود را تجربه کرد کدامیک برنده طلا یا بیت کوین؟ برخی می گویند هیچ کدام
2 پیش‌ بینی آینده بیت‌ کوین /طلا برنده است؟

براساس گزارش اقتصادنیوز، دلال طلا ، چه طرفدار افزایش و چه طرفدار کاهش ، شاید بهترین بازی را در حال حاضر پیدا کرده باشد: نزدیک 1850 دلار بخرید و قبل از 1900 دلار خوب بفروشند.

با پایان هفته بازارهای جهانی ، الگوی کاملاً آشنایی خود را برای افرادی تقویت کرد که هنوز هم می خواستند طلا را در برابر تورم نادیده بگیرند -  البته اقتصاد آمریکا با توجه به ناتوانی در پاسخگویی به بدترین نگرانی تحت بالاترین فشارهای قیمتی در 13 سال گذشته قرار دارد. اتفاقی که می تواند به نفع طلا باشد زیرا در بحران ها و وضعیت تورمی، طلا با هدف پوشش دارایی در برابر تورم مورد استقبال می گیرد.

زنگ خطر جدی بیخ گوش خریداران ارزهای دیجیتال در ایران!

قرارداد آتی طلای ماه قبل در نیویورک کامکس در هر اونس 1،879،60 دلار معامله شد که 16.80 دلار یا 0.9٪ کاهش داشت. همچنین در هفته ، 12.40 دلار یا 0.7٪ کاهش داشت.

بالاترین قیمت در هفته 1،906.15 دلار بود در حالی که کمترین قیمت در آن 1،871.95 دلار بود - در محدوده 30 تا 50 دلار ماه گذشته نوسان داشت.

قیمت لحظه ای طلا که بازتاب معاملات در زمان واقعی شمش است ، که  در 1،876.65 دلار بود و بین اوج روزانه 1،903.01 دلار و پایین ترین 1،874،65 دلار حرکت می کرد.

طلا که از اواخر روز پنجشنبه به قیمت 1900 دلار رسیده بود ، در یک وضعیت ناخوشایند قرار گرفت،خسارت بیشتر به طلا احتمالاً ناشی از بازگشت تا حدی غیر قابل توضیح  دلار بود - هرچند که ارزش دلار نیز خیلی زیاد نبود و با بالاترین سطح در روز 90.61 مواجه شد.

فیلیپ استریبل ، استراتژیست فلزات گرانبها در Blueline Futures در شیکاگو ، گفت که حرکت منطقی در دلار باعث سهولت در معاملات روز جمعه طلا نشد.

استرابل گفت: بین طلا ، دلار و بازده خزانه داری ، شما آمار مختلف دارید که همزمان نوسان دارند و سعی می کنید تصمیم بگیرید که کدام یک را بخرید - در حال حاضر هیچ یک از آنها جذاب نیست.

gold

سقف جدید

برخی از معامله گران در گزینه های بیت کوین شرط بندی های عجیب و غریب را انجام می دهند ، و شرط می بندند که تا پایان سال یک قیمت شش رقمی را تجربه کنند ، حتی در حالی که ارز رمزنگاری شده کاهش 35 درصدی ماه گذشته را ادامه می دهد.این در حالی است که برخی از سرمایه گذاران پیش بینی می کنند که این ارز دیجیتالی ۲۰۰ هزار دلار در بازار خرید و فروش شود. قیمت بیت کوین در بازار مجددا کمی صعودی و تا 37 هزار دلار بالا رفت یکی از دلایل برگشت قیمت بیت کوین کاشتن سفارش های خرید در سطح 30 هزار دلار است این سطح سفارش خرید موجب شده قیمت در مرز 30 هزار دلار به عنوان کف شناخته شود. با وجود صعود قیمت بیت کوین برخی هنوز نسبت به روند افزایشی قیمت دلار خوش بین نیستند. خصوصا که احتمال دارد از سوی دولت تصمیم های جدیدی برای ارزهای دیجیتال گرفته شود. به گفته این گروه سفارش ها می تواند برداشته شود و سفارش های دلیلی بر کف بودن مرز 30 هزار دلار است از دید تحلیل گران فنی قیمت بیت کوین تا شهریور می تواند ریزشی باشد و تا سطح 20 هزار دلار پایین آید.

coindesk-BTC-chart-2021-06-12

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید