رصد بازار خودروهای داخلی +جدول قیمت

ثبات در بازار خودرو همزمان با ریزش نسبی نرخ دلار

کدخبر: ۴۱۶۱۱۱
اقتصادنیوز: امروز 10 خرداد 1400 با کاهش اندک قیمت دلار در بازار امروز بازار خودروهای داخلی که روز گذشته و همزمان با افزایش نرخ دلار رشد قیمت را تجربه کرده بودند امروز درجا زدند و بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.
ثبات در بازار خودرو همزمان با ریزش نسبی نرخ دلار

به گزارش اقتصادنیوز؛ ایجاد ثبات قیمتی در بازار خودرو در حالی امروز رقم خورد که به گفته فعالان بازار نه ثبات قیمت، نه افزایش و نه حتی کاهش قیمت نتوانسته این روزها مشتریان را به بازار خودرو بکشاند و در این بازار همچنان خریدار و فروشنده ای در بازار خودرو وجود ندارد و معاملات بسیار اندک و در حد صفر است.

فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند تا زمانی که بازار ارز به ثبات قیمتی نرسد، «ریزنوسان‌های دلار» نمی تواند تغییر چندانی در بازار ایجاد کند. همچنین بازار در حال حاضر در انتظار نتایج مذاکرات است.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز تمام محصولات پرطرفدار سایپا بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات پرطرفدار سایپا امروز  «کوییکR» با قیمت 156 میلیون تومان در بازار عرضه شد. «کوییک معمولی» هم بدون تغییر 149 میلیون در بازار قیمت گذاری شد.

«ساینا» با قیمت 142 میلیون تومان و 500 هزار تومان در بازار معامله شد تا به این طریق تغییری نسبت به روز گذشته نداشته باشد.

 از سوی دیگر «تیبا2» معمولی نیز در بازار با قیمت 136 میلیون در بازار عرضه شد، «تیباصندوقدار» نیز 128  میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به 291 میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

سایپا 10

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید