شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجیدی#فرهاد مجیدی#خداداد

واکنش خداداد عزیزی به ماجرای آذری جهرمی و فرهاد مجیدی

کدخبر: 413176
اقتصاد نیوز : مهاجم اسبق تیم ملی ایران نسبت به کری‌خوانی وزیر ارتباطات واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، خداداد عزیزی درباره وقایع رخ داده در دربی پایتخت گفت: همانطور که خیلی از کارشناسان گفتند، بازی بار فنی بالایی نداشت. با توجه به اینکه هر دو تیم بالای جدول قرار داشتند و اختلاف امتیازشان زیاد نبود، دربی حساس شد، همین مسئله از جذابیت فنی بازی کم کرد. استقلال در نیمه اول بهتر بازی کرد، اما در مجموع دربی کیفیتی نداشت و موقعیت‌های آنچنانی ندیدیم و بیشتر درگیری‌های فیزیکی بود. یک لحظه بازیکن به خاطر شرایط و فشار بازی کنترل خودش را از دست می‌دهد. تعدادی هم تحت تأثیر جو قرار می‌گیرند.  

عزیزی درباره کری‌خوانی وزیر ارتباطات افزود: در فضای مجازی هستم، اما نه فعالیتی دارم و نه نظری می‌دهم. کُری‌خوانی وزیر قشنگ نیست. وقتی یک نفر وزیر می‌شود، وزیر همه مردم از جمله استقلالی‌هاست. درست است که وزیر ارتباطات عقیده شخصی‌اش را گفته، اما قشنگ نیست وزیر این گونه کُری بخواند. او جزو طرفدار خاص محسوب می‌شود. شاید وزرای دیگر استقلالی باشند، آما آنها نیز اینگونه کُری می‌خوانند؟ متأسفانه فضای مجازی مسموم است و یک عده نیز شروع به پاسخ دادن و بی‌احترامی می‌کنند. وقتی وزیر کُری می‌خواند، عده‌ای توهین می‌کنند و ناسزا می‌دهند. فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال است و طبیعتا پاسخ کُری را می‌دهد. وقتی یک نفر کری می‌خواند، باید هم منتظر پاسخ باشد.  

مهاجم اسبق تیم ملی ایران درخصوص سرمربی استقلال تصریح کرد:‌ با یک شکست نباید مجیدی را کُشت. او در بازی‌های گذشته در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی خوب نتیجه گرفت. درست است که اینجا استقلال است، اما نتایج مجیدی بد نبوده است. نباید به خاطر باخت در دربی سر یک نفر را ببُرند. البته مدیران ما از کشورهای عربی بدتر شده‌اند و مدام سرمربی تغییر می‌دهند. در دربی آنچنان اختلافی بین دو تیم نبود و با این حال اعتقاد دارم استقلال در نیمه اول بهتر بازی کرد، اما پرسپولیس از موقعیتش استفاده کرد و بازی را برد. 

عزیزی در رابطه با عملکرد فدراسیون فوتبال بیان کرد: هنوز نمی‌توان درباره عملکرد عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال قضاوت کرد. عده‌ای حمله می‌کنند، اما باید زمان بگذرد. چیزی از انتخاب رئیس جدید فدراسیون نگذشته است. اوضاع فدراسیون بهم ریخته است و به قول علی کفاشیان اعضای جدید مردابی تحویل گرفته‌اند و هیچ چیزی از آن باقی نمانده است. حکم دستیار ویلموتس هم آمده که شاهکار آقایان در دوره قبل است. جالب است از آنها تعدادی همچنان هستند و در جاهای دیگر کار می‌کنند!