رصد بازار خودروهای داخلی؛

نرخ ارز دوباره بازار خودرو را بهم ریخت + جدول

کدخبر: ۴۱۲۹۴۲
بازار خودروهای پرطرفدار ایران خودرو یک روز پس از رشد قیمت، امروز و با کاهش قیمت دلار عقب نشست و این امر موجب شد تا شاهد بازگشت آرامش به بازار باشیم.
نرخ ارز دوباره بازار خودرو را بهم ریخت + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ روز گذشته همزمان با افزایش قیمت دلار به یکباره بازار خودرو رشد قیمت را تجربه کرد، اما امروز و با فروکش کردن قیمت دلار بازار خودرو آرام شد، بطوریکه امروز شاهد ایجاد ثبات در بازار محصولات پرطرفدار دو گروه ایران خودرو و سایپا بودیم.

به گفته فعالان بازار خودرو با چرخش نرخ دلار نسبت به روز گذشته ترمز رشد قیمت خودرو در بازار یکباره کشیده شد و بازار خودرو درجا زد.

نوسان قیمت در بازار خودرو در دو روز گذشته در حالی صورت گرفته که به گفته فعالان بازار خودرو فروشنده در بازار بسیار اندک است و بسیاری از فروشندگان به امید بازگشت مجدد قیمت ها فعلا دست از فروش کشیده اند.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به « پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7 » و «سمند سورن»، اشاره کرد که امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

براساس رصد بازار خودرو قیمت پژو 206 تیپ 2 امروز در بازار به 202 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که «پژو 206 تیپ 5» نیز امروز در بازار 259 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما در میان خانواده 206 مدل صندوقدار این خودرو امروز بدون تغییر و با قیمت 245 میلیون تومان در بازار عرضه شد. 

از سوی دیگر ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز خانواده سمند هم امروز بدون افزایش قیمت در بازار عرضه شده اند. براساس ارزیابی های صورت گرفته «سمندLX»  امروز در بازار با قیمت 191 میلیون تومان عرضه شد. «سمندLX  با موتور EF7» نیز 200 میلیون و سمند سورن با  قیمت 242 میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

ایران 27

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید