قیمت اترویم در طول یک ماه گذشته حدود 90 درصد افزایش یافت

واکنش منفی قیمت دوج کوین به اجرای دوج فادر

کدخبر: ۴۱۱۰۱۳
اقتصادنیوز: اتریوم رکود قیمتی خود را ارتقا داد و به مرز 4 هزار دلار نزدیک شد، در مقابل قیمت دوج کوین به دنبال اجرای زنده تلویزیونی ایلان ماسک افت کرد.
واکنش منفی قیمت دوج کوین به اجرای دوج فادر

به گزارش اقتصادنیوز اتریوم رکورد خود را باز هم ارتقا داد و به مرز 4 هزار دلار نزدیک شد. بیشترین قیمت اتریوم و رکورد همه دوران این ارز دیجیتل 3 هزار و 964 دلار ثبت شده است. کمترین قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته 3 هزار و 530 دلار گزارش می‌شود. سرمایه بازار این ارز دیجیتال در حال حاضر حدود 455 میلیارد دلار است. ارزش اتریوم در طول یک هفته گذشته بیش از 35 درصد افزایش یافت. ارزش اتریوم یک ماه قبل حدود 2 هزار و 90 دلار بود. یعنی قیمت این ارز دیجیتال در طول یک ماه گذشته حدود 90 درصد افزایش یافت.

افت قیمت دوج کوین در طول اجرای ایلان ماسک

ایلان ماسک شب گذشته مجری برنامه زنده تلویزیونی"شب شنبه" بود. وی خود را شبیه رابین هود درست کرد و با ظاهری عجیب در برنامه ظاهر شد. قیمت دوج کوین در طول اجرای زنده تلویزیونی ایلان ماسک افت کرد. این ارز دیجیتال حدود 30 درصد از ارزش خود را در طول 24 ساعت گذشته از دست داد. ایلان ماسک در این برنامه خود را «دوج فادر» به معنای پدر دوج کوین معرفی کرد. مدیر شرکت تسلا و مالک شرکت SpaceX گفت "دوج کوین یک قمار بود و در نهایت به سمت ماه زوزه کشید."

تغییرات منفی قیمت بیت کوین

بر خلاف اتریوم تغییرات قیمتی بیت کوین در 24 ساعت گذشته منفی بود. بیشترین قیمت این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 59 هزار و 575 دلار و کمترین قیمت آن 57 هزار و 679 دلار گزارش می‌شود. سرمایه بازار بیت کوین در حال حاضر حدود 1.09 تریلیون دلار است.

در اکوایران ببینید: بیت‌کوین فعلا رقیب طلا نخواهد شد!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید