خودرو تمام برقی فراری سال 2025 می آید

فراری با خودروی «واقعاً خاص» همه را متعجب می‌کند

کدخبر: ۴۰۶۰۰۰
شرکت فراری از خودرو جدید تمام برقی خود برای سال ۲۰۲۵ رونمایی خواهد کرد.
فراری با خودروی «واقعاً خاص» همه را متعجب می‌کند

براساس گزارش اقتصادنیوز به نقل از فوربس، فراری تأیید کرده است که اولین خودروی تمام برقی این شرکت لوکس در سال 2025 رونمایی می شود.

در نشست عمومی و سالانه این شرکت ایتالیایی ، رئیس و مدیر عامل فراری ، جان الکان سرانجام تاریخ اولین Ferrari EV را تعیین کرد.

این شرکت پیش از این در مورد برنامه های الکتریکی سازی خود آشکارا اعلام موضع نمی کرد و می گفت تا زمان بلوغ این فناوری و زمان مناسب برای جهش نام تجاری صبر خواهد کرد. این شرکت تا به امروز دو مدل هیبریدی ساخته است: LaFerrari و SF90 Stradale که هم اکنون در حال تولید است.

الکان درباره اتومبیل الکتریکی آینده گفت: «اطمینان داشته باشید که این همان چیزی است که مهندسین و طراحان می توانند تصور کنند می تواند نقطه عطفی در تاریخ ما باشد.»

این شرکت قرار است چند سال مشغول ساخت خودروهای تمام برقی در فراری باشد و انتظار می رود دامنه مدل های پلاگین هیبریدی خود را فراتر از SF90 Stradale فعلی گسترش دهد و در سال 2023 با یک خودروی هیبریدی به کلاس برتر بازگردد.

فراری گفته که چطور قصد دارد سه مدل جدید را در ماه های آینده به بازار عرضه کند ، اما جزئیات بیشتری در مورد اینکه این مدل ها چیست اعلام نکرد. این شرکت همچنین گفته اولین SUV آن ، Purosangue ، برای اولین بار در سال 2022 رونمایی خواهد شد. این شرکت خودرو خود را به عنوان "چیزی واقعاً خاص" توصیف کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید