پیش بینی بازار ارز در ابتدای اردیبهشت؛

برگشت غیرمنتظره قیمت دلار /جنجال پرس‌ تی‌ وی در بازار ارز

کدخبر: ۴۰۷۱۶۰
اقتصاد نیوز:در حالی که قیمت دلار تغییر کانال داده بود خبرهای ضد و نقیض قیمت آن را در معاملات پشت خطی افزایشی کرد.
برگشت غیرمنتظره قیمت دلار /جنجال پرس‌ تی‌ وی در بازار ارز

به گزارش اقتصادنیوز، سه شنبه شب، قیمت دلار در معاملات پشت خطی به کانال ۲۴ هزار تومانی برگشت. این بازگشت در شرایطی صورت گرفت که اسکناس آمریکایی از روز شنبه در سرازیری قیمتی قرار گرفته و سطوح حمایتی ۲۴ هزار و ۵۰۰ و ۲۴ هزار تومانی را به راحتی از دست داده بود. به گفته فعالان، یک خبر نه چندان مثبت کافی بود که دلار از محدوده ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومانی بلند شود و خود را تا محدوده ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومانی بالا بکشد.

خبری که مورد توجه بازار قرار گرفت، اظهارات، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بود که عنوان کرد، آمریکا هیچ امتیازی به ایران پیش از اطمینان یافتن از پایبندی کامل تهران به برجام نخواهد داد. این خبر در شرایطی که فضای بازار کاملا نسبت به مذاکرات وین مثبت بود، زمینه ساز تغییر انتظار شماری از معامله گران شد.

دلار پشت خطی

نگاه تحلیل گران فنی به آینده دلار

به باور تحلیل گران فنی در صورتی که امروز اسکناس آمریکایی به بالای محدوده ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومانی برود، فضای بازار ارز صعودی خواهد شد. از نگاه آن ها، اگر اسکناس آمریکایی زیر محدوده ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومانی تثبیت شود، توان افت قیمت دلار در گام اول تا محدوده ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومانی وجود خواهد داشت.

خبر مناقشه انگیز در بازار ارز

دیشب شماری از معامله گران سعی می کردند خبر پرس تی وی را برجسته کنند که عنوان کرده بود، آمریکا قصد لغو یک جای تحریم‌ها را ندارد. عباس عراقچی این خبر را تکذیب کرد، ولی به نظر می رسد معامله گران بازار به اطمینان بیشتری نیاز داشتند. در شرایط کنونی به نظر می رسد تا مشخص شدن نتایج مذاکرات، بازار بر اساس اخبار در دامنه ۲۳ هزار و ۸۰۰ تا ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان نوسان کند و معامله گران پله پله در مورد خرید و فروش های خود تصمیم بگیرند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید