نوسانات اسکناس آمریکایی محدود شد

روز تماشا در بازار سکه و دلار + نمودار

کدخبر: ۴۰۰۲۱۴
اقتصادنیوز: امروز 27 اسفندماه سال 99، بازار حالت نیمه تعطیل داشت و کمتر معامله گری تمایلی به خرید و فروش نشان می داد.
روز تماشا در بازار سکه و دلار + نمودار

به گزارش اقتصادنیوز نشانه عدم تمایل معامله گران به خرید و فروش،‌ در نوسانات محدود بازار مشهود بود. سکه نه توان حرکت به زیر مرز ۱۱ میلیون تومانی را داشت و نه قادر بود که به بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی برسد. مشابه این فضا در بازار ارز نیز وجود داشت، جایی که دلار بین محدوده ۲۴ هزار و ۸۰۰ تا ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان سرگردان بود و حرکات رفت و برگشتی را تجربه می کرد. در چنین روزی، طبیعتا سکه و دلار بازدهی محدودی را تجربه کردند. اسکناس آمریکایی ۴ صدم درصد افزایش پیدا کرد و سکه نیز نیم درصد رشد را به ثبت رساند. بر اساس صحبت های فعالان به نظر می رسد، تعداد زیادی از معامله گران در بازار روز چهارشنبه حضور فعالی نداشتند و بیشتر تماشاچی نوسانات محدود بازار بودند. یکی از دلایل نوسانات محدود دربازار دلار، تعطیلی معاملات حواله درهم بود. برخی از فعالان باتجربه بازار عنوان کردند  که روز چهارشنبه هیج معامله گری تمایلی به خرید و فروش درهم نداشت.

بورس،‌ طلایه دار بازارها

بازار سهام روز چهارشنبه بیشتر مورد توجه معامله گران قرار گرفت. شاخص کل این بازار توانست افزایش ۳/۱ درصدی را به ثبت برساند و در ارتقاع یک میلیون و ۳۰۷ هزار واحدی به کار خود در سال ۹۹ خاتمه دهد. برخی از فعالان انتظار دارند که بازار سهام مشابه با نوروز ۹۹ در سال جدید نیز نوسانات افزایشی زیادی را در روزهای نیمه تعطیل به ثبت برساند. سکه بازان نیز امیدوار هستند این فلز گران بها در تعطیلات نوروز در کانال ۱۱ میلیون تومانی پیشروی کند. حفظ کانال ۱۱ میلیونی برای بازیگران بازار سکه از اهمیت زیادی برخوردار بود.

در بازار دلار نیز مرز ۲۵ هزار تومانی اهمیت زیادی پیدا کرده است. در صورتی که دلار نتواند فردا به این کانال نفوذ کند، انتظارات افزایشی کمی کاهش خواهند یافت.

  • بازدهی بازارها 27 اسفند 99
  • بازدهی بازارها 27 اسفند 99
  • بازدهی بازارها 27 اسفند 99
  • بازدهی بازارها 27 اسفند 99
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید