عبور مرز ابتلا از 8 هزار نفرفوتی ها در مرز 100 نفر+اینفو

افزایش آمارهای نگران‌کننده کرونایی در ایران و دنیا

کدخبر: ۳۹۹۸۵۹
اقتصادنیوز: امروز 26 اسفند 1399 آمار مبتلایان کرونایی در روز جاری از مرز 8 هزار نفر عبور کرده و فوتی ها هنوز در مرز 100 نفر قرار دارند. آمار های جهانی این بیماری در این روز نشان از افزایش در فوت و بیماران بدحال داشته است
افزایش آمارهای نگران‌کننده کرونایی در ایران و دنیا

به گزارش اقتصادنیوز ، در روز جاری شمار مبتلایان روزانه کرونایی پس از دو روز کاهش دوباره به روند افزایشی خود بازگشته و درادامه از مرز 8 هزار نفر عبور کرد. میزان مرگ و میر در این بیماری نیز با وجود کاهش 3 درصدی بازهم در مرز 100 نفر به ثبت رسیده است.

آمار کرونا در ایران

شمار مبتلایان روزانه کرونا در جهان نسبت به روز گذشته 5 درصد افزایش داشته و به 8 هزار و 380 نفر رسید. 

ازاین میان 889 نفر در بیمارستان ها بستری شدند که نسبت به روز قبل 7.7 درصد کاهش پیدا کرده است. 

شمار فوتی های روزانه اما در 24 ساعت گذشته، با 3 درصد کاهش به 97 نفر رسید. 

روند آمارهای روزانه این بیماری نشان از نوسان در متغیرهای نگران کننده داشته اما با این وجودهنوز در حد خطرناکی قرار دارند.

شاخصی که در روزهای اخیر همواره مسیری صعودی داشته متغیر بیماران بدحال بوده است. این بخش نسبت به روز قبل 0.23 درصد افزایش پیدا کرده و به 3 هزار و 848 نفر رسید.

کرونا

آمار کرونا در جهان

متغیر های جهانی کرونا در این روز سه افزایش و یک کاهش را ثبت کرد. میزان مبتلایان روزانه در جهان در این روز نسبت به روز قبل 2 درصد کاهش داشته و به 358 هزار نفر تنزل پیدا کرد. این در حالی بود که میزان جانباختگان و شمار بهبودی های روزانه در این روز هر دو در حد 18 درصد نسبت به روز قبل افزایش پیدا کرده اند.

پس از کاهش چشمگیری که آمار بیماران بدحال در روز قبل به ثبت رساندند در این روز دچار افزایش شده و 0.3 درصد بیشتر از روز قبل به ثبت رسیدند.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید