شمار مبتلایان روزانه ایران بالاتر از 8 هزار نفر ماند

تداوم روند صعودی بیماران بدحال کرونا در ایران و جهان+ اینفو

کدخبر: ۳۹۸۹۳۹
اقتصادنیوز: آمارهای کرونایی در ایران و جهان به جز در زمینه بیماران بدحال کرونایی روندی نزولی داشته است. با این وجود هنوز شمار مبتلایان روزانه بالاتر از 8 هزار نفر بوده است.
تداوم روند صعودی بیماران بدحال کرونا در ایران و جهان+ اینفو

به گزارش اقتصادنیوز ، در روز 22 اسفندماه تمام متغیرهای کرونایی کشور به جز شمار بیماران بدحال ، روندی کاهشی داشته اند. این متغیر در آمارهای جهانی نیز تنها متغیر افزایشی بوده است.

آمارکرونا در ایران

میزان مبتلایان روزانه کرونایی در کشور نسبت به روز گذشته 2.6 درصد کاهش پیدا کرده و درنهایت به 8 هزار و 88 نفر رسید. باوجود کاهش آماری در این متغیر اما هنوز شمار ابتلا در ایران بالاتر از حد 8 هزار نفر ثبت شده است.

از این تعداد ابتلا در روز جاری 593 نفر در بیمارستانها بستری شدند که نسبت به روز گذشته 17.18 درصد کاهش پیدا کرده است. 

اما بیشترین کاهش روزانه در آمارهای کرونایی کشور مربوط به بخش فوتی ها بوده است. این متغیر در 24 ساعت گذشته 40 درصد افت داشته و به 53 نفر تنزل پیدا کرده است. در نهایت آمارهای این بخش نشان می دهد که در تمام حضور مدت کرونا در ایران بیش از 60 هزار نفر در ایران جان خود را بر سر این بیماری از دست داده اند.

اما در بین متغیرهای کرونایی کشور، شمار بیماران بدحال در ایران با 0.3 درصد افزایش نسبت به روز گذشته به 3 هزار و 829 نفر رسید.

کرونا

آمار کرونا در جهان

در میان آمارهای جهانی بیماری کرونا تنها متغیر افزایشی در روز جاری بیماران بدحال بود. دراین روز تقریبا وضعیت ابتلا نسبت به روز قبل ثابت مانده  وتغییری نکرده است. اما فوتی های کرونایی در جهان با 3.7 درصد کاهش به 9 هزار و 731 نفر رسید.

این در حالی است که بیماران بدحال این بیماری در جهان با 150 نفر افزایش نسبت به روز گذشته به 89 هزارو 932 نفر رسیده است. این روندهای آماری در 24 ساعت گذشته نشان از تناسب رفتاری در متغیرهای کرونایی در ایران و جهان داشته است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید