رصد آمارهای کرونا در ایران و جهان +اینفو

مبتلایان کرونا رکورد زدند /فوتی‌ها همچنان صعودی

کدخبر: ۳۹۸۵۷۱
در آمارهای کرونایی امروز بیستم اسفندماه، حد ابتلا به رکورد خود در سه ماه اخیر رسید. بررسی آماری در متغیرهای جهانی کرونا نیز نشان از روند صعودی این بیماری در ابتلاو فوتی بوده است.
مبتلایان کرونا رکورد زدند /فوتی‌ها همچنان صعودی

به گزارش اقتصادنیوز، در روز جاری، 20اسفندماه، میزان ابتلا به کرونا براساس آمارهای رسمی وزارت بهداشت، روندی صعودی داشت و رکورد ابتلا را در سه ماه اخیر جابه جا کرد. با این حال، دو متغیر نزولی در این روز بستری ها و فوتی های روزانه بوده اند.

آمار کرونا در ایران

شمار مبتلایان روزانه کرونایی در ایران با 0.61 درصد افزایش نسبت به روز گذشته به 8 هزار و 606 نفر رسیده و رکورد بیشترین ابتلا را در سه ماه اخیر به ثبت رساند. این اتفاق موازی با چهارمین رکوردی است که در زمینه تست های کرونایی رقم خورده است.

در همین خصوص میزان تستهای روزانه در 24 ساعت گذشته با 1.04 درصد افزایش به 64 هزار و 891 نفر رسیده که بالاترین میزان تست روزانه در ایران تا کنون بوده است.

ازین میزان ابتلا در روز جاری 701 نفر در بیمارستان ها بستری شدند که نسبت به روز گذشته 12 درصد کاهش داشته است.

تعداد کل بیماران بدحال کرونایی در کشور در بیستم اسفندماه، مانند روز های قبل روندی افزایشی داشته است. در این خصوص میزان بیماران بدحال کرونایی در این روز 3 هزار و 823 نفر بوده که نسبت به روز قبل 0.31 درصد افزایش داشته است.

اما به غیر از بستری ها، شمار جانباختگان براثر بیماری کرونا نیز در این روز روندی نزولی داشته است.

در همین راستا میزان مرگ و میر بیماری کرونا درایران نسبت به روز قبل 24.7 درصد کاهش داشته و به61 نفر تنزل پیدا کرده است.

کرونا

آمار کرونا در جهان

شمار متغیرهای کرونایی در جهان در روز جاری تنها در شاخه ابتلا و فوتی ها روندی صعودی داشته است. در همین خصوص بیشترین رشد صورت گرفته در این روز به بخش فوتی ها تعلق داشت که برابر با 38.25 درصد بود. در مقابل بیشترین افت صورت گرفته در آمار بهبودی های روزانه بوده که برابر با 12.9 درصد ثبت شده است.

بررسی وضعیت بیماران بدحال کرونایی در این روز نیز نشان از عدم تغییر در این شاخه داشته است.

این در حالی است که این متغیر در دو روز قبل در جهان روندی صعودی داشته است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید