سومین رکورد پی‌درپی تست‌های کرونا

افزایش بیماران بدحال کرونا در ایران و جهان +اینفو

کدخبر: ۳۹۸۳۴۴
در نوزدهمین روز اسفند اغلب متغیرهای کرونایی در ایران روندی افزایشی داشته است، در آمارهای جهانی نیز وضعیت بیماران بدحال دو روز است که مانند ایران روندی افزایشی ثبت کرده است.
افزایش بیماران بدحال کرونا در ایران و جهان +اینفو

به گزارش اقتصادنیوز، در 19 اسفندماه تمام آمارهای کرونایی کشور به جز فوتی ها روندی افزایشی داشت. اتفاق مهم دیگر در این روز ثبت سومین رکورد متوالی در تستهای روزانه کرونایی بود.

آمار کرونا در ایران

شمار مبتلایان روزانه کرونایی در ایران در روز جاری نسبت به روز گذشته 2.9 درصد افزایش پیدا کرد و به 8 هزارو 554 نفر رسید. 

از این میزان ابتلا نیز 797 نفر در بیمارستانها بستری شدند که نسبت به روز قبل 9.9 درصد افزایش پیدا کرده است.

دو متغیری که در این روز روندی نزولی را در آمارهای کرونایی ثبت کرده اند بهبودی ها و فوتی های روزانه بوده است. در این میان تعداد جانباختگان با 18.18 درصد کاهش نسبت به روز گذشته به 81 نفر رسیده و بیشترین کاهش را در آمارهای امروز به ثبت رسانده است.

شمار تست های روزانه نیز در 19 اسفند  سومین رکورد پی در پی خود را به ثبت رسانده و به 64 هزار و 220 نفر رسید . این رقم بیشترین تست روزانه انجام شده در کل یکسال حضور کرونا در ایران بوده است.

در این میان مهمترین اتفاق آماری روند صعودی بیماران بدحال کرونایی بوده است. این متغیر در روز های اخیر روندی صعودی داشته و در این روز با 0.18 درصد افزایش نسبت به روز گذشته به 3 هزار و 811 نفر رسید.

کرونا

آمار کرونا در جهان

تمام متغیرهای کرونایی جهان در 24 ساعت گذشته به جز مبتلایان روندی افزایشی داشت. درهمین خصوص بیشترین افزایش آماری در متغیر بهبودیافتگان روزانه رقم خورده که در حدود 58.24 درصد بوده است. آمار جانباختگان روزانه این بیماری نیز نسبت به روز گذشته رشدی معادل با 16.7 درصد داشت و از این جهت دومین رکورد را به ثبت رسانده است. اما سومین روند افزایشی در این روز در آمارهای کرونایی جهان به بخش بیماران بدحال تعلق دارد.

 مسیر کاهشی این بخش با 0.27 درصد رشد ، پس از روزها متوقف شده و اکنون دو روز است که روندی صعودی پیدا کرده است.

تنها متغیری که در این روز روندی کاهشی داشته است شمار مبتلایان روزانه کرونایی در جهان بوده است. این متغیر در آمارهای جهانی در روز جاری روندی نزولی داشته و نسبت به روز گذشته 18.67 درصد کاهش پیدا کرده است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید