نظرسنجی گلدمن ساکس برای آینده بیت کوین

بیت کوین شش رقمی می‌شود!

کدخبر: ۳۹۷۶۴۰
اقتصادنیوز: بر اساس نتایج نظرسنجی گلدمن ساکس، 34٪ شرکت‌کنندگان بر این باور هستند که بیت کوین سال آینده به 100 هزار دلار خواهد رسید.
بیت کوین شش رقمی می‌شود!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از کوین‌دسک، بیت کوین هفته اول مارس را با شور و شوق کمی سپری کرد، در این هفته بازار پس از افت 21 درصدی در هفته پیش‌از آن، دوباره برای رسیدن به تعادل تلاش کرد.در این هفته نشانه‌های مثبت بیشتری در زمینه سرعت بهبود اقتصاد جهانی آشکار شد. این سیگنال‌ها نسبت به پیش‌بینی‌های ارائه شده برای هفته جاری روند مثبت‌تری داشته است.

در حال حاضر قیمت بیت کوین با کاهش ۰.۵۲ درصد به قیمت ۴۷ هزار و ۶۷۴ دلار رسید.

بیت کوین

نظر سنجی برای آینده بیت‌کوین

گلدمن ساکس نتایج نظر سنجی خود درباره آینده رمزارزها را منتشر کرد. در این نظرسنجی 280 چهره از فعالان صندوق های بازنشستگی ، شرکت های بیمه ، شرکت های بزرگ ، صندوق های کلان ، مدیران دارایی  شرکت داشته‌اند.

اگرچه اکثر شرکت کنندگان از حوزه مالی سنتی هستند  وبه طور معمول نگاهی محافظه‌کارانه به ارزهای دیجیتال دارند، اما 40 درصد آنان تاکید کرده‌اند که بودجه‌ای را برای سرمایه‌گذاری در این بخش اختصاص داده‌اند.

61 درصد از آنان تاکید دارند که ارزش رمزارزها در 12 تا 24 ماه آینده افزایش خواهد یافت. یک چهارم از آنها هم پیش‌بینی کرده‌اند که ارزش بیت‌کوین در یک سال آینده شش رقمی خواهد شد.

54 درصد هم بر این باورند که ارزش بیت‌کوین در محدوده  40هزار تا 100هزار دلار  نوسان خواهد داشت.

حدود 35 درصد افرادی که در رمز‌ارزها سرمایه‌گذاری نکرده‌اند، نبود مقررات و قوانین مشخص ومدون را مهم‌ترین عامل عدم ورود خود به این ساحت سرمایه‌گذاری عنوان کرده‌اند.

در این نظرخواهی طبق پیش‌بینی‌ها محبوب‌ترین ارز دیجیتال بیت‌کوین بود که 42درصد شرکت‌کنندگانی که در رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده‌اند،این رمزارز را خریداری کرده‌اند، اتریوم نیز با 29 درصد در جایگاه دوم قرار داشت. 

گلدمن ساکس: قیمت نفت به 40 دلار بازمی‌گردد

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید