اونس، فلز گران بهای داخلی را عقب می برد؟

حمایت شکننده در بازار سکه /طلا بلای جان سکه شد

کدخبر: ۳۹۷۰۵۳
اقتصادنیوز: قیمت سکه به احتمال زیاد امروز نزولی می شود. نزول قیمت طلا بلای جان بازار سکه شده و حباب قیمتی در این بازار را بالا برده است.
حمایت شکننده در بازار سکه /طلا بلای جان سکه شد

به گزارش اقتصادنیوز، اگر قرار باشد، امروز قیمت سکه امامی افت نکند، بهای دلار باید افزایش پیدا کند. با این حال، حداقل در بازار پشت خطی، اسکناس آمریکایی تمایل خاصی برای رشد قیمت نداشت. در بازار پشت خطی سکه نیز قیمت در کانال 10 میلیون و 900 هزار تومانی در جا می زد.  این نشانه ها روز پر رونفی را برای بازیگران سکه نوید نمی دهد.

سکه پشت خطی2

شکنندگی اونس طلا

طلای جهانی هم چنان شکننده عمل می کند و رمق خاصی برای افزایش قیمت نشان نمی دهد دیروز نیز ارزش طلای جهانی به محدوده هزار و 710 دلاری سقوط کرد. نزول ادامه دار قیمت طلا،  سکه را تحت فشار زیاد خاصی برای شکست محدوده حمایتی 10 میلیون و 800 هزار تومان قرار داده است. با وجود چنین فشاری، سکه به سختی در روزهای اخیر حمایت یاد شده را برای خود حفظ کرده است.

سکه حباب1

مقاومت سکه با وجود حباب زیاد

سکه در حالی به زیر 10 میلیون و 800 هزار تومان افت نمی کند که ارزش ذاتی این فلز گران بها به کانال 10 میلیون و 200 هزار تومانی سقوط کرده است. برخی فعالان باور دارند، روز پنج شنبه با توجه به فشار اونس، سکه سرانجام نزولی خواهد شد؛ ولی عده زیادی از معامله گران این بازار معتقدند که فلز گران بهای داخلی در روز پنج شنبه نیز در دامنه مجاز این روزها حرکت خواهد کرد. سکه در روزهای اخیر نه توان شکست سطح 11  میلیون و 200 هزار تومانی را داشته است و نه اجازه نزول به زیر 10 میلیون و 800 هزار تومان را پیدا کرده است. برخی بازیگران سکه باور دارند، اگر اونس طلا امروز صعودی نشود، دلار برای حمایت از سکه بلند خواهد شد.

سکه حباب

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید