شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ریاست جمهوری#اصولگرا

حمله روزنامه اصولگرا به سیدحسن خمینی؛ چه تجربه اجرایی داری که کاندیدای ریاست جمهوری شوی؟

کدخبر: 396545
سید حسن خمینی در این سال‌ها صرفاً یک بار برای حضور در انتخاباتی کاندیدا شد که آن هم انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سال ۹۴ بود و، چون در آزمون علمی برای مشخص شدن درجه اجتهاد شرکت نکرد، احراز صلاحیت نشد و از حضور در رقابت انتخابات باز ماند.

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه جوان در باره کاندیداتوری سیدحسن خمینی نوشت:حسن خمینی سابقه مدیریتی چندانی ندارد. تولیت حرم امام خمینی را با وصیت پدرش و درخواست خود از رهبری، از جوانی و بدون هیچ سابقه مدیریتی بر عهده گرفت که همان هم با کلی انتقادات همراه است.

طولانی شدن ساخت حرم امام برای چند دهه و بعد هم ساخت اشرافی آن و فاصله داشتن با مشی ساده‌زیست حضرت امام خمینی موج‌هایی از انتقادات را متوجه او کرد و نشان داد حسن خمینی در همان سطح کوچک مدیریتی هم نتوانسته موفق عمل کند. با این همه، او چگونه می‌تواند در رأس یک قوه مدیریت موفق داشته باشد و کشور را اداره کند؟

از سویی آیا با این حجم انتقادات پیرامون سوءمدیریت حسن خمینی او می‌تواند موج عظیم برانگیزد؟ امید اصلاح‌طلبان البته به عملیات‌های رسانه‌ای و دو قطبی‌سازی و تخریب رقیب است، نه اینکه سابقه حسن خمینی نشانی از کارآمدی داشته باشد.

حسن خمینی در این سال‌ها صرفاً یک بار برای حضور در انتخاباتی کاندیدا شد که آن هم انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سال ۹۴ بود و، چون در آزمون علمی برای مشخص شدن درجه اجتهاد شرکت نکرد، احراز صلاحیت نشد و از حضور در رقابت انتخابات باز ماند.