رشد 30 درصدی بستری های روزانه کرونا درایران

رکوردشکنی ابتلای روزانه کرونا در 70 روز اخیر+ اینفو

کدخبر: ۳۹۴۷۹۶
شمار مبتلایان روزانه کرونا در ایران با 4 درصد افزایش نسبت به روز گذشته به بالاترین حد خود در 70 روز گذشته رسیده است. این در حالی است که آمار های کرونایی در جهان روندی نزولی را در این روز ثبت کرده اند.
رکوردشکنی ابتلای روزانه کرونا در 70 روز اخیر+ اینفو

به گزارش اقتصادنیوز ، در چهارمین روز اسفندماه شمار مبتلایان روزانه کرونایی در کشور باز هم از 8 هزار نفر بالاتر رفته و رکورد ابتلا را در 70 روز گذشته ثبت کرد.

آمار کرونا در ایران 

شمار مبتلایان روزانه بیماری کرونا در ایران نسبت به روز گذشته 4.2 درصد افزایش پیدا کرده و به 8 هزار و 263 نفر رسید. این میزان از ابتلای روزانه در ایران بالاترین حد ثبت شده در 70 روز گذشته بوده است. 

متغیر های نگران کننده دیگری که در این روز افزایشی قابل توجه داشته اند مرتبط به بخش بستری و فوتیهای روزانه بوده است.

شمار بستری های روزانه بیماری کرونا در کشور با 30 درصد افزایش نسبت به روز گذشته به 741 نفر رسیده است. میزان مرگ و میر بر اثر این بیماری نیز با افزیشی 20 درصدی نسبت به سوم اسفند تا 89 نفر جهش پیدا کرده است.

این در حالی است که با وجود آنکه در دو روز گذشته آمار بیماران بدحال کرونایی در کشور دچار افزایش بوده اما در نهایت در این سطح متوقف شده است.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۵۲ شهرستان نارنجی، ۲۱۷ شهرستان زرد و ۱۶۸ شهرستان آبی هستند. 

شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

کرونا

آمار کرونا در جهان

شمار ابتلای روزانه در جهان نسبت به روز قبل 22 درصد کاهش پیدا کرده و آمار جانباختگان نیز در این بازه رشد منفی دیگری را ثبت کرده که در حد 27 درصد بوده است.

بیماران بدحال کرونایی در جهان روند نزولی خود را حفظ کرده و در روز جاری نیز به 93 هزار و 934 نفر تنزل پیداکرد.

 

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید