اپل اولین گوشی تاشو خود را به بازار می‌ آورد

فاش شدن اطلاعاتی درباره آیفون ۱۳

کدخبر: ۳۹۲۶۷۸
یکی از افراد مشهور در یوتیوب از طرح جدید آیفون رو نمایی کرد.
فاش شدن اطلاعاتی درباره آیفون ۱۳

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فوربس، نشت خبر آیفون 13 اپل ، اطلاعاتی درباره طراحی ، نمایشگر ، فضای ذخیره سازی و ارتقا عملکرد «مخل» آن را نشان داده است. اما خبرها حکایت از آن دارد که اپل همچنین در حال کار بر روی یک آیفون بسیار آوانگاردتر است و طراحی آن اکنون در حال نهایی شدن است.

جان پروسر، فرد مشهور در صنعت یوتوب  در آخرین ویدئو خود نشان می دهد که اپل فاکتور شکل گیری یک آیفون تاشو جدید را نهایی کرده است و هر دو تصمیم و استراتژی راه اندازی شده ممکن است تعجب آور باشد.

apple

پروسر می گوید: در حال حاضر [اپل] به شدت به سوی طراح های تاشو [طراحی آیفون] متمایل است. »

همچنین رنگ ها این مدل تا حدی متنوع تر شده است.

اپل

اهداف این آیفون به سبک تاشو و ارائه آن در چند رنگ ، مانند رنگ های سرگرم کننده ، مشابه آیفون های مدل پایه است . که به ما می گوید این تلفن برای چه کسانی عرضه خواهد شد.

اپل با راه اندازی یک آیفون تاشو با قیمت مناسب می تواند بازی را تغییر دهد.

apple

با توجه به آنچه در گذشته می دانیم ، آیفون 13 بسیار امیدوارکننده به نظر می رسد، اما هنوز هم در مسیر تکامل است.

قابل ذکر است ، این YouTuber ادعا کرد که هزینه آیفون تاشو قیمتی کمتر از پیشنهادات رقیب دارد. آیفون طراحی شده تاشو قبل از سال 2023 وارد بازار نخواهد شد. علاوه بر این ، اگر این شرکت با موانع توسعه روبرو شود ، این تاریخ راه اندازی احتمالاً بیشتر عقب خواهد رفت.

apple

به خاطر داشته باشید ، لازم نیست که اپل یک گوشی تاشو ارزان قیمت ارائه دهد ، اما ممکن است در آینده نزدیک اجزای سازنده چنین دستگاهی ارزان تر شده و قیمت خرده فروشی را کاهش دهد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید