نقشه بورس بر مبنای ارزش معاملات

سبز پوش‌های بورس امروز /میزان ورود پول حقیقی به بازار +اینفو

کدخبر: ۳۹۱۸۰۸
امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی کل بازار سهام 249 میلیارد تومان بود و شاهد ورود پول حقیقی به بورس بودیم.ن
سبز پوش‌های بورس امروز /میزان ورود پول حقیقی به بازار +اینفو

به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با رشد 21 هزار و 624 واحدی به رقم یک میلیون و 214 هزار واحد رسید، شاخص هم وزن نیز 2 هزار و 970 واحد رشد کرد و در سطح 423 هزار واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابورس 85 واحد بالا آمد و به رقم 17 هزار و 539 واحد رسید.

سهم‌های تاثیرگذار بر شاخص 

امروز فولاد (فولاد مبارکه اصفهان)، فملی (شرکت ملی صنایع مس ایران) و تاپیکو (شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین) بزرگان سبزپوش بازار هستند که بیشترین تاثیر را در رشد شاخص دارند.

گروه سبز بورس

امروز قیمت سهام تمامی شرکت‌های پالایشی افزایش یافت، گروه فراوره‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای شامل شپنا، شتران، شبندر، شبریز، شسپا، ونفت، شبهرن، شنفت، شرانل، شاوان، شپاس و شراز همگی با رشد قیمت همراه بودند. 

ورود پول های حقیقی

امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی کل بازار سهام 249 میلیارد تومان بود و شاهد ورود پول حقیقی به بورس بودیم. در معاملات امروز بیشترین ورود پول حقیقی را شپنا داشت که ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی آن بیش از 37 میلیارد تومان بود. پس از شپنا، فولاد و فخوز بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند.

بورس

افت ارزش معاملات 

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 14 هزار و 610 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز دوشنبه 56 درصد کاهش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز 10 درصد کاهش یافت و به رقم 10 هزار و 240 میلیارد تومان رسید. 

رشد تقاضا در بازار

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به روز دوشنبه 14 درصد افزایش یافت و به رقم هزار و 394 میلیارد تومان رسید. ارزش صف‌های فروش نیز 49 درصد کاهش یافت و 446 میلیارد تومان شد.

امروز شرکت زغال سنگ پروده طبس (کزغال) بیشترین صف خرید را داشت و با صف‌ خرید 260 میلیارد تومانی در صدر جدول تقاضای بازار قرار گرفت. پس از کزغال، سپیدار (سپیدار سیستم آسیا) و فولاد (فولاد مبارکه اصفهان) بیشترین صف خرید را داشتند.  

بیشترین صف فروش نیز به کدما (معدنی دماوند) تعلق داشت که در پایان معاملات صف فروش 62 میلیارد تومانی داشت. پس از کدما، گدنا (شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک) و چخزر (صنایع چوب کاسپین خزر) بیشترین صف فروش را داشتند.

نقشه بورس بر مبنای ارزش معاملات

نقشه بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید