استقبال سکه از افزایش قیمت دلار

پیش بینی بازار سکه از قیمت دلار +جدول

کدخبر: ۳۹۱۷۲۳
اقتصادنیوز: حباب قیمتی در بازار سکه به 8 درصد رسید، فعالان بازار سکه در انتظار قیمت 26 هزار تومانی برای دلار هستند اما قیمت سکه به محدوده پرخطری رسیده است.
پیش بینی بازار سکه از قیمت دلار +جدول

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه دیشب تا محدوده 11 میلیون و 600 هزار تومان رشد کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که حدود ساعت 5 بعدازظهر دوشنبه، ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی زیر محدوده 10 میلیون و 700 هزار تومانی قرار داشت. فاصله 8 درصدی قیمت بازاری سکه با ارزش ذاتی آن نشان می داد که تقاضا در سطح بالایی قرار گرفته بود. به گفته برخی بازیگران باتجربه بازار، سکه بازان انتظار دارند بهای اونس طلا و دلار در سطوح بالاتری قرار بگیرند و به استقبال افزایش احتمالی این دو متغیر اثرگذار رفته اند.

سکه پشت خطی2

پیش بینی سکه بازان از آینده دلار

با فرض ثبات اونس طلا در محدوده هزار و 830 دلار، ارزش اسکناس آمریکایی در بازار داخلی باید به بالای مرز 26 هزار تومانی برود تا حباب سکه حداقل در محدوده 2درصدی قرار بگیرد. اگر قرار باشد قیمت دلار زیر مرز 25 هزار تومانی باقی بماند، باید اونس طلا تا مرز هزار و 900 دلاری افزایش پیدا کند تا ارزش ذاتی سکه به محدوده 11 میلیون و 100 هزار تومان برسد. به گفته برخی فعالان، سکه بازان چندان انتظار رشد سنگین برای طلای جهانی را ندارند و روی افزایش قیمت دلار حساب کرده اند.

سکه حباب

اخطار به نوسان گیران سکه

سکه در سه هفته گذشته حدود 16 درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده است؛ در چنین شرایطی، ممکن است برخی از معامله گران در آستانه نقاط مقاومتی 11 میلیون و 600 و 11 میلیون و 800 هزار تومانی اقدام به فروش و سودگیری کنند. در شرایطی که خطر سودگیری در بازار وجود دارد، معامله گران با تجربه، در ابتدا روند قیمت را رصد خواهند کرد و بعد موقعیت خرید یا فروش خود را تنظیم خواهند کرد.

سکه حباب1

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید