کاهش 3 آمار کرونایی در دنیا

ابتلای کرونا بالا رفت، فوتی ها ریزش کرد +اینفو

کدخبر: ۳۹۱۳۷۸
در 19 بهمن ماه ابتلای روزانه در ایران به سومین رکورد روزانه خود در زمستان رسید. این در حالی است که شمار فوتی های روزانه در کف 8 ماهه قرار دارد.
ابتلای کرونا بالا رفت، فوتی ها ریزش کرد +اینفو

به گزارش اقتصادنیوز، بنابر آمار و داده های وزارت بهداشت و درمان در روز 19 بهمن شمار مبتلایان روزانه در ایران باز هم بالاتر از 7 هزار نفر قرار گرفت. این درحالی است که میزان فوتی های روزانه به کمترین میزان خود در 8 ماه گذشته رسیده است.

آمار کرونا در ایران

در 24 ساعت گذشته بنا بر آمار وزارت بهداشت و در مان 7 هزار و 65 نفر دیگر به بیماری کرونا مبتلا شده اند. این سومین روز زمستانی است که آمار ابتلا بالاتر از این میزان قرار می گیرد. 

این افزایش اما درمقابل کاهشی است که در بخش مرگ و میر آمارهای کرونایی شاهد هستیم. در همین راستا طبق آمار اعلام شده در روز جاری تنها 57 نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند. این رقم کمترین حد فوتی های روزانه بیماری کرونا در 8 ماه اخیر بوده است.

شمار بستری های روزانه اما به مانند روزهای قبل روندی نوسانی داشته است. دامنه این نوسانات همواره در حد بالایی قرار داشته است.

کرونا

آمار کرونا در جهان

سه متغیر مهم کرونایی در جهان نسبت به روز گذشته رشدی منفی را ثبت کرده است. براساس آمار اعلام شده، میزان مرگ و میر ، ابتلا و بهبودی از بیماری کرونا در 24 ساعت گذشته در جهان روندی نزولی داشته است.

بیشترین افت روزانه در آمارهای جهانی کرونا مربوط به به بخش فوتی های روزانه بوده است.

 این بخش نسبت به روز گذشته حدودا 20 درصد کاهش پیدا کرده است. و از این حیث با رفتار آمار جانباختگان بیماری کرونا در ایران همخوانی داشته است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید