ارزش ذاتی سکه در فاصله 2.6 درصدی از قیمت بازار

بازار سکه پنج شنبه در برزخ

کدخبر: ۳۸۹۰۳۰
اقتصادنیوز: بازار امروز سکه در یک برزخ قیمتی گرفتار است. برخی می گویند تا قیمت سکه از این برزخ خارج نشود اتفاق جدیدی رخ نخواهد داد.
بازار سکه پنج شنبه در برزخ

به گزارش اقتصادنیوز، سکه امامی در روزهای اخیر به بازیگران افزایشی و کاهشی سیگنال های متناقضی را ارسال کرده است. با این حال، اوضاع در این بازار بیشتر به کام خریداران بوده است تا فروشندگان. فلز گران بهای داخلی اخیرا به زیر محدوده 10 میلیون و 300 هزار تومان نرفته است و این به معنای آن است که کف قیمت سکه در بازار بالا آمده است.

در واقع رفتن به کانال 9 میلیون تومانی دشوارتر از قبل شده است. با این حال، در همین روزها، سکه توان عبور از محدوده 10 میلیون و 800 هزار تومانی را نیز نداشته است. سکه در برزخ 10 میلیون و 300 تا 10 میلیون و 800 هزار تومان گرفتار شده است و تا زمانی که از آن عبور نکند، خبری از ورود خریداران یا فروشندگان جدید به بازار نخواهد بود. 

J1 (33)

ریسک خرید سکه های کوچک

چهارشنبه بعدازظهر ارزش ذاتی سکه به سطح 10 میلیون و 330 هزار تومان رسید. این قیمت حدودا 2.5 درصد از ارزش بازاری سکه فاصله داشت؛ برخی معامله گران باور دارند، فاصله 2 درصدی برای انجام خریدهای پله ای مناسب است. با این حال، هم چنان بسیاری از سکه بازان حاضر نیستند به راحتی بی گدار به آب بزنند و ترجیح می دهند در زمانی اقدام به خرید کنند که مقاومت 10 میلیون و 800 هزار تومان شکسته شده باشد.

رفتار حبابی سکه های کوچک نیز در روزهای اخیر جالب توجه بوده است. فاصله ارزش ذاتی نیم سکه با قیمت بازاری آن به بیش از 16 درصد رسیده است و نصف قیمت بازاری ربع سکه با ارزش ذاتی آن هماهنگی ندارد. این مساله به آن معناست که خرید سکه های کوچک پرریسک تر از سکه امامی است.

N (50)

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید