بازار خودروهای کارکرده

قیمت پژو 206 صندوقدار V8 کارکرده در بازار + اینفوگرافی

کدخبر: ۳۸۸۲۰۵
​استقبال خوب از پژو 206 هاچ بک موجب شد تا ایران خودرو با همکاری پژو تصمیم به طراحی و تولید مدل صندوقدار این خودرو پرطرفدار بگیرد؛ تا با برخوداری از صندوق عقب بزرگ و جادار این خودرو بتوانند نیاز تمام طرفداران این خانواده را پوشش دهد.
قیمت پژو 206 صندوقدار V8 کارکرده در بازار + اینفوگرافی

به گزارش اقتصادنیوز؛ از سال 1385 این خودرو بانام 206 صندوقدار در 8 تیپ مختلف تولید شد، اما پس از یک دوره به مرور ایران خودرو مدلهای مختلف این خودرو را حذف کرد؛ بطوریکه‌ در حال حاضر تنها تیپ V8 این خودرو توسط این شرکت تولید و به فروش می رسد.

پژو 206 صندوقدار V8 به موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری مجهز است که 105 اسب بخار قدرت تولید می کند. این خودرو همچنین به گیربکس 5 سرعته دستی مجهز است . شتاب این خودرو 11.4 ثانیه به ثبت رسیده و حداکثر سرعتی که می توانید با این خودرو برانید 193 کیلومتر در ساعت است. اما مصرف سوخت  همچنین مصرف سوخت ترکیبی پژو 206 صندوقدار V8 برابر با 6.6 لیتر در هر 100 کیلومتر در ساعت است.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی پژو 206 صندوقدار V8 پرداخته است. مدل های معرفی شده دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ماشین دست دو پژو)

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید