شرکت‌های فناوری به کمک محیط زیست می آیند

پس لرزه تصمیم جسورانه سامسونگ

کدخبر: ۳۸۶۸۹۶
سامسونگ از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد، یک گوشی بدون شارژر و هدفون که با واکنش های منفی خریداران روبرو شده است.
پس لرزه تصمیم جسورانه سامسونگ

به گزارش اقتصادنیوز، در روزهای اخیر خبرهای جدیدی از سامسونگ، دنیای فناوری را تحت تاثیر قرار داده است.برخلاف روند گذشته سامسونگ با فاصله سریع‌تری از موبایل‌های خود رونمایی می‌کند و این اتفاق فعالان این بخش را به هیجان آورده است.

بر اساس گزارش تکرادر، حذف شارژر از جعبه های تلفن های هوشمند یکی از بحث برانگیزترین موضوعات در سال گذشته بوده است و اکنون سامسونگ تأیید کرده که هنگام خرید تلفن جدید لوازم جانبی زیادی را که ممکن است در بسته بندی آن انتظار داشته باشید، نبینید. 

به دنبال اقدام اپل برای ارائه ندادن شارژر و هدفون های جعبه ای با آیفون 12 ، سامسونگ Galaxy S21 ، Galaxy S21 Plus  و Galaxy S21 Ultra نیز بدون لوازم جانبی اصلی در جعبه عرضه می شوند.

اما حالا چرا سامسونگ عرضه وسایل جانبی را کنار گذاشته است؟

این شرکت باور دارد که با عدم تهیه یک شارژر برای شما، زباله های الکترونیکی را کاهش می‌دهند. در جعبه کنار تلفن چیزهای کمی وجود دارد - فقط یک کابل USB-C به USB-C ، راهنمای شروع سریع تلفن و یک پین خروجی که می توانید سیم کارت خود را وارد کنید.

سامسونگ

یک محافظ صفحه از قبل اعمال شده نیز وجود دارد ، فقط همین. این بسیار کمتر از انتظار خریداران از جعبه تلفن هوشمند است. این بدان معناست که شما مجبورید از شارژر تلفنی پیش خرید شده و یک هدفون دیگر از دستگاه خود استفاده کنید نه اینکه به موارد موجود اعتماد کنید.

TechRadar با پل اسکات ، رئیس مدیریت محصول سامسونگ در انگلیس صحبت کرده است. او می گوید؛ « این یک مرحله واقعاً جسورانه اما بسیار مهم بوده است. با گوش دادن به مصرف کنندگان ، باورهای آن‌ها در زندگی روزمره، و تغییر رویه خود ما، بسیار بیشتر می‌توانیم به ‌آن‌ها نزدیک شویم و آن‌ها بیش از گذشته ما را انتخاب کنند. آنچه ما باید انجام دهیم این است که اطمینان حاصل کنیم که از آن‌ها پشتیبانی می کنیم.»

او افزود، «ما نمی خواهیم یک مصرف کننده را به خرید یک شارژر دیگر بفرستیم، در حالی که آخرین شارژری که استفاده کرده در سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۷ بوده است. یک شارژر USB Type-C را تا کنون استفاده کرده، بنابراین ما نیز آن را تغییر نمی‌دهیم.»

همه تلفن های پیشرفته سامسونگ و اکثر قریب به اتفاق سایر تلفن های اندرویدی از سال 2017 از شارژ USB-C پشتیبانی می‌کنند. Samsung Galaxy S8 اولین گوشی از این شرکت بود که سوکت را از microUSB به USB-C تغییر داد. اگر تلفن آندروید دارید ، به احتمال زیاد در حال حاضر آن را با شارژر USB-C شارژ می کنید که با سری جدید Galaxy S21 سازگار خواهد بود.

سامسونگ

شارژر بی‌سیم

سامسونگ همچنین کاربران را به استفاده از فناوری شارژ بی سیم خود نیز تشویق می کند ، این بدان معناست که برای شارژ مجدد تلفن خود به کابل نیازی ندارید. در حالی که این فناوری را همه ندارند و شارژرهای بی سیم خوب هنوز هم هزینه بیشتری نسبت به انتخاب دوشاخه و کابل دارند.

سامسونگ

قیمت‌های سامسونگ

در حال حاضر دو گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس‌۲۱ الترا و سامسونگ گلکسی اس‌۲۱ پلاس به ترتیب در سایت آمازون (فروش آنلاین) به قیمت‌های ۲ هزار دلار و هزار دلار به فروش رسیدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید