محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: در راستای تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر امروز اعمال شده است.


وی تصریح کرد: در محور "کندوان" تردد خودروها در روز یک شنبه ۲۸ دی ماه از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲ بامداد از "کرج" به سمت شمال ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از "مرزن آباد" به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: در محور "هراز" تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح روزهای شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز یکشنبه ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از "رودهن" به سمت"آمل" ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از "آب اسک" به "رودهن" به صورت یک طرفه است.

وی اضافه کرد: در محور "سوادکوه" تردد انواع تریلر و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۸ دی ماه از مسیر شمال به جنوب ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران درپایان خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا در چند روز گذشته در استان و محورهای مواصلاتی و ذوب برف ها احتمال ریزش بهمن و کوه وجود دارد لذا رانندگان با احتیاط بیشتری در محورهای کوهستانی رانندگی کنند

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.