خریداران جوان به دنبال خودروهای کوچک و ارزان

شاسی بلندها در کورس /برنده خودروی سال را بشناسید

کدخبر: ۳۸۵۵۷۷
به دلیل کاهش خرید خودرو در بازار، برخی خودروسازان تولید خودروهای کوچک یا کم مصرف را کاهش داده اند.
شاسی بلندها در کورس /برنده خودروی سال را بشناسید

به گزارش اقتصادنیوز، هر ساله آمریکا بهترین خودروهای خود شامل، شاسی بلندها، خودروهای الکتریکی و خودروهای سواری و ... را انتخاب می کند.

بر اساس گزارش سی ان ان، فورد ماستانگ ماچ-ای به عنوان بهترین شاسی بلند سال 2021 آمریکای شمالی انتخاب شد. این جایزه در مراسم آنلاین به همراه جوایز کامیون سال و ماشین سال آمریکای شمالی اهدا شد.

شاسی بلند

Mustang Mach-E اولین وسیله نقلیه الکتریکی فورد است که طراحی شده تا به طور کامل برقی باشد. همچنین این اولین وسیله نقلیه چهار در است که فورد نام موستانگ را بر آن گذاشته است.

برای اهدای این جوایز، از 50 هیئت داوران روزنامه نگار خودرو از نشریات و نمایشگاه هایی مانند MotorWeek ، CNet و Car and Driver نظرخواهی و  رای گیری می شود.

گری ویتزنبورگ ، رئیس جوایز خودرو ، کامیون و لوازم سال آمریکای شمالی، می گوید؛ «امسال 43 مدل واجد دریافت جایزه بودند و بیش از نیمی از آنها نوع SUV(شاسی بلند) بودند.»

شاسی بلند

در جایزه SUV سال، Mach-E جنسیس GV80 ، توانست یک SUV بزرگ لوکس تولید شده توسط هیوندای و لندروود دیفندر را به عنوان SUV سال شکست دهد.

هنری پین ، منتقد اتومبیل دیترویت نیوز ، یکی از اعضای هیئت منصفه، معتقد است، « خودروهای الکتریکی، موستانگ Mach-E به عنوان مهمترین رقیب تسلا مدل Y در بازار حضور دارند.» Mach-E مشابه مدل Y است و همچنین عملکرد مشابهی را ارائه می دهد.

همچنین در این رأی گیری هیوندای الانترا با طراحی جدید ، برنده جایزه اتومبیل سال شد و ماشین لوکس جنسیس G80 و ماشین جمع و جور نیسان سنترا را شکست داد.

شاسی بلند

در حالی که برخی از خودروسازان به دلیل کاهش فروش به طور کلی از بازار خودروهای کوچک خارج شدند، خوزه موونوز ، مدیر عامل هیوندای، می گوید این خودروساز کره ای همچنان به آن بخش بازار متعهد است. او گفته است؛ «به ویژه خریداران جوان تر ، هنوز اتومبیل های کوچک و ارزان مانند الانترا را ترجیح می دهند.»

او تاکید می کند؛ «ما قاطعانه به این بخش اعتقاد داریم و به سرمایه گذاری و تولید محصولات عالی در این بخش ادامه خواهیم داد.»

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید